![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No tuo maalin määräkin on riippuvainen siitä, saakko maalattua samalla kerralla kaikki osat. Jos ei niin tahtoo olla että osa maalista menee hukkaan. Ite oon laittanu valmista tavaraa ihan tiiviiseen pilttipurkkiin ja jääkaappiin. Ei varmastikkaan ihan kaikkien ohjeiden mukaan mutta sillä saa estettyä maalin kuivumisen ja kovettumisen. On tuolla tekniikalla menny ihan seuraavaan päivään. En kuitenkaan suosittele. Alumiinille taitaa olla oma pohjamaali. Ja eniten aina pelottaa ne vanhat maalit mitä autosta löytyy. Voin kokemuksesta sanoa että edellisen omistajan joku spray maali keitti iloisesti. Ei muutaku lopeta heti ku näät semmoisen ja pese asetonilla maalit pois. Sitte on helpompi alkaa korjata vaurioita ku ei oo uusi maali niiden sotkujen päällä. Silikooni on kans ihana aine. Just se silikooni jota ihmiset tuhrii niihin tiivisteisiin ja kumiosiin. Sille on omaa pesuaine. Löytyy maaliliikkeestä. Kannattaa kysellä sieltä maaliliikkestä että mitähän sitä tarttis. Asetonia ostan riittävästi keskiseltä ku se on halvempaa siellä ja sitä menee ruiskun pesuun. Ruiskuohenne ei kuulu näihin juttuihin mun mielestä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ostaa sellaista maalia joka tarttee kovetteen ja sekoittaa maalia vaan kannullisen kerrallaan, tai jos maalailee ovet ja muut irtona niin samahan se on vaikka pari desiä sitä maalia kerrallaan tehdä
Sit sekin pitää päättää, et ottaako ala vai yläkannullisen ruiskun Kunnollinen maalikauppa osaa ja jaksaa neuvoa miten maalata heidän maaleilla ja millä se ohennetaan ja ruiskun puhdituksenkin osaavat neuvoa Ite oon sitä mieltä, et jos maalia on muualla kuin säiliön johteessa/putkessa, niin silloin tehdään väärin, ruiskua ei tartte purkaa atomeiksi riittää et puhaltaa asetonia läpi kunnes maalia ei enää tule, ja jos ohkasella maalilla tekee, niin ei asetoniakaan pahemmin putsauksessa kulu
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuollainen kannu minulla jo löytyypi, saa nähdä tekeekö noilla halvoilla mitään, mut kokeillaan nyt sellaisella. joo täytyy käydä noista maaliliikkeista kyselemässä vähäsen.
Kiitoksia vinkeistä, täytyy yrittää jos saisi rankkuun kesän aikana uuden värin loihdittua. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Oisko kellään myydä/ antaa vinkkiä mistä saisi kohtuuhintaan hommattua pohjoisruotsin kartastot garminin gps kapulaan?
"Topo sweden norra norrland" kartasto maksaa 190e :O Aika kova hinta kun tarve ei ole kuin viikon ja silloinkin kerta/kaks päivässä tarkistaa oma sijainti. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ihan tommonen nopee kysymys että mikset käytä Google Mapsia? Tolla kartaston hinnallahan saa koko puhelimen tai halvan tabletin hommattua
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei ole paljoa datayhteyksistä toivoa tuolla pohjoisessa. Saati latausmahdollisuuksia siellä mihin ollan menossa.
EDIT: siis rosto, davva ja lainiojoelle ois tarkotus lähteä Viimeksi muokannut Mika_T : 16.07.2016 01:03 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
https://support.google.com/maps/answer/6291838?hl=en
Ihan samalla tavallahan se navigaattori pitää ladata ku muukin laite? Ja jos ei sitä tarvi ku pari kertaa päivässä. Joku 20e varavirtalähde mukaan varalta. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Vähän ylimalkainen vastaus, mutta onhan puhelimiin saatavissa ilmaisohjelmia joihin voi ladata ilmaiseksi etukäteen haluamaltaan alueelta kartat. Sitten vaan älyluuri offlineksi akun säästämiseksi + varavirtalähde mukaan..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |