Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.06.2016, 14:10
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Vesipunppu vaihettu ja ensimmäinen sähköjohtokötöstys tehty onnistuneesti. Jiihaa! Tosiaan tuli sähköflekti tilalle. Mutta eipä näillä ohjeilla voinukko onnistua.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.06.2016, 09:17
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpula Näytä viesti
Vesipunppu vaihettu ja ensimmäinen sähköjohtokötöstys tehty onnistuneesti. Jiihaa! Tosiaan tuli sähköflekti tilalle. Mutta eipä näillä ohjeilla voinukko onnistua.
Tulihan -85 releen negatiiviön navaksi

Jotkut releet kestää, jotkut kestää hetken ja jotkut kestää sen testi käynnistyksen (nimim. eipähän pelannut lisärit kuin kerran)
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.06.2016, 12:29
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Tulihan -85 releen negatiiviön navaksi

Jotkut releet kestää, jotkut kestää hetken ja jotkut kestää sen testi käynnistyksen (nimim. eipähän pelannut lisärit kuin kerran)
Tuohon en kyllä osaa mennä vastaamaan Mutta kyllä se kesti jo 150km maantietä ja 50km hiekkatietä ja maastoajoa. Toki ei kyllä tarttenu maantiellä käyttää. Mukava pikku harjoitusyöreissu kävästiin eilis päivänä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.07.2016, 21:49
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Ivalon reissu meni paremminkö hyvin! Toki jos raietankoa ja ohjausvartta ei olis vahvistettu, niin saattasivat olla melko serpenttiiniä. kovasti oli kivikkoakin, mutta mukavan vaihtelevaa maastoa. Etukardaani alko jo sen verta ääntämään, että siitä pittää ristikko vaihtaa ja jarruputki meni särki. Onko porukalla kokemuksia niistä parin kympin jarruputkentekoseteistä? Sitten vihdoin sai tilattua jotain pientä kivaa lisää, mm. murikan suojat, kaikki uudet suodattimet ja jotain kuluvia varaosia.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.07.2016, 09:36
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 749
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpula Näytä viesti
Ivalon reissu meni paremminkö hyvin! Toki jos raietankoa ja ohjausvartta ei olis vahvistettu, niin saattasivat olla melko serpenttiiniä. kovasti oli kivikkoakin, mutta mukavan vaihtelevaa maastoa. Etukardaani alko jo sen verta ääntämään, että siitä pittää ristikko vaihtaa ja jarruputki meni särki. Onko porukalla kokemuksia niistä parin kympin jarruputkentekoseteistä? Sitten vihdoin sai tilattua jotain pientä kivaa lisää, mm. murikan suojat, kaikki uudet suodattimet ja jotain kuluvia varaosia.
Kyllä mä oon niillä Biltema/Motonet halpiksilla jarruputkia väsannyt. Enemmän vaatii tarkkuutta ja aikaa kun kunnon värkeillä tekeminen. Itse oon sen putken kiinnipitojutskan laittanu ruuvipenkkiin kiinni niin ei oo jarruputkiaihio liukunu ja on tukevammin paikallaan kun vääntää nipalle kartioo
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.07.2016, 13:21
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Voi tätä ilon ja onnen päivää! Kytkimen pääsylinterin vaihdon jälkeen kytkytin pelaa kuin unelma!! Vihdoinkin..

Joo ostin sen jarruputkityökalusetin, vielä ei ole tullu testattua mutta eikhän sillä tiukan paikan tullen jotaki tehe.

Eilis päivänä pääsi oppimaan pyöränlaakerin vaihonkin. Takkaa oli päässy särkymään. Eestä pitäs vielä kokkeilla kunto.

Takakontin sisustuskin meni uusiksi. Siitä kuvija kunhan saan loppuun asti valamiiksi. Eli sinne tuli koko tilan täyttävä levy, jonka etuosassa luukku takajalkatilaan. Sinne voi jemmailla vähemmän tarvittavat kamppeet ja sitten jonkunlaiset laatikot tulee levyn alle taakse. Kylmälaukkukin sai oman paikan nurkasta. Nyt kelpaa reissussa tirsat ottaa autossa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.07.2016, 15:06
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

No ni, alakas olla valmis peräkonttiki. Vielä jokku topparit nuille laatikoille.




Sitten iloinen pieni ylläri löyty kuskin lattian alta. Edelleenkään en hitsaustaitoa ole päässyt oppimaan, niin paikkaus meni tällä tapaa. Mutta ihan tyytyväinen olen, ei tule vettä sateella kovin mahoton sisää ja rengas näkyy vain auton siltä puolen, miltä pitääkin..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapin Puukko Ex_inkkari Chit-Chat 1 09.04.2013 09:11
Kuvia Lapin reissulta J-T Chit-Chat 2 15.08.2006 14:09
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Lapin nelivedon sivut! Wago-78 Linkit 8 29.06.2004 21:00
Lapin Kulta vs Koff mika Oluet 0 24.01.2002 20:30


Sivu luotu: 22:30 (GMT +2).