Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.06.2016, 01:38
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Mulla on ollut jo pitkään Samsung Calax Trend Plus ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
Maksoi aikoinaan n. 80,- ja mielestäni siihen hintaan sain enemmän toimintoja kuin on tarvis.

Yhden akun olen joutunut uusimaan ja juuri rupesi tuo latauksen vastaanotto reistaamaan?

Itse tarvitsen puhelimeltä seurava:
-voi soittaa ja vastatata puheluihin
-voi tekstata.
-yksi kamera riittää.
-toimivat nettiyhteydet.
-gps.
-valo.
-kestävä saisi olla.
-pitää mahtua taskuun.
-hinta mielummin alle 100,- max. 200,-.

Taidan nyt siirtyä Mikrosoft Lumina 550 puhelimeen, löytyy kaikki listasta paitsi tuo kestävyys ja maksaa 87,-.

Tekis kyllä mieli ostaa joku iskun, veden ja pölyn kestävä vaan en ole valmis hirveitä maksamaan.

Vielä kun saisivat alkometrin ympättyä puhelimiin niin sitten olis hyvä.

t. Ismo Ämmä
Oma Lumia kokemus osoitti että kestävä sekin on, toki mulla oli muistaakseni 520? Tippui monet kerrat erilaisille koville alustoille, sateessa käytössä metsässä jne. Eka vika oli virta/lukitusnapin kuoleminen vajaan neljän vuoden aktiivikäytöllä. Parempi kuin yksikään Samsung mitä on meidän perheessä ollut, varsinkin kaikissa Galaxyissä on ollut ihan luokattomat akut.

Nuo markkinoidut kestävyydet on vähän niin ja näin, useamman "IP-kestävän" puhelimen olen tavannut näytöt halki, kastuneita, vääntyneitä. Ja suojauksista riippumatta metallipölyä kaikissa kaiuttimissa...

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vanha 28.06.2016, 06:55
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Oma Lumia kokemus osoitti että kestävä sekin on, toki mulla oli muistaakseni 520? Tippui monet kerrat erilaisille koville alustoille, sateessa käytössä metsässä jne. Eka vika oli virta/lukitusnapin kuoleminen vajaan neljän vuoden aktiivikäytöllä.
Tytsyllä on Lumia 530. Sekin näyttää kestävän melkein mitä vain. Ei ole edes näyttö halki. Ainoa että se käyttöjärjestelmä on sellaista kuraa, ettei tytsykään halua käyttää sitä. Lisäksi kun siihen ei saa mitään ohjelmaa. Sinällään hyvä, mutta koulussa taas ongelma kun kavereilla on sitä sun tätä luurissa ja Lumiaan ei saa mitään.

Miten paljon tuo mikkisofta sitten jaksaa enää panostaa kuolevaa käyttistä, kun ne on itsekin myöntänyt ettei se oikein myy. Lisäksi ne on varmaan irtisanonut suurimman osan siitä porukasta mikä ylipäätään kehitti niitä.

Mut täytyy kyllä sanoa ettei nuo muutkaan oikein luureja osaa tehdä. Hyvä esimerkki on tuo meikäläisen LG G4. Aivan täysi paska koko luuri. Mukana saa kantaa aina sellaista lisäakkua kun tuossa on vaan niin onneton akun kesto. Työpäiväkin teettää välillä tiukkaa kun akku tahtoo loppua vaikka aamulla ollut 100% akkua kun on töihin lähtenyt. Ja tuo kamera.. PRKL!!! Se on aivan paska. Softa on niin persiistä että se ei paljon osaa kuvia pakkaa, minkä myötä kuvat on todella iso kokoisia. Lisäksi ne kuvat on melkein aina tärähtäneitä. Pitäs olla laser tarkennusta ja kaikkea. Paskat tuo mitään laserilla tarkenna tai se laseri on jostain pohjois-koreasta. Kestää ikuisuus että se mitään tarkennettua ja sitten nekin tärähtää. Hyvää tuossa on se ettei se ole täynnä noita LG softia. Samoja ongelmia muuten kaveri valitteli sen LG G3 luurista. On siis ensimmäinen ja viimeinen LG.
Vastaa lainaten
Vanha 29.06.2016, 16:39
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Cat S40 ?

Onko kenelläkään käyttökokemuksia CAT S40 mallista ?
Vanha 29.06.2016, 17:45
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Noo mie ostin nyt sitte LG:n senioripuhelimen, on näppäimet ja kaikki.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24

Sivu luotu: 23:54 (GMT +2).