![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ohjaus on viimeaikoina hiukan kummastuttanut mutta eipä se mikään ihme.. ![]() Itseltä ei ole kääntövarren pultteja ennen mennyt mutta Ollilla niitä taisi mennä enemmänkin. Syypäänä näytti olevan iskarin kiinnike johon kääntövarsi pääsi ottamaan kiinni kun pyörät käänsi ääriasentoon. Onneksi iskarin kiinnitys on helppo muuttaa nyt kun asia tuli huomattua. ![]() Laakerit oli myös hieman kärsineet mutta sattuipa hyllystä löytymään uudet. Jotain positiivista jos hakee niin vetärin stefa piti muutenkin tälle puolelle vaihtaa niin menee samalla kertaa.. ![]() Toinen malja tuli haettua tilalle ja nyt odottelis enää kasaamista.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Taas olis auto kasassa ja ajettavuus parani jostain syystä huomattavasti
![]() ![]() Tamgearssin "huomattavasti paranneltu stefa" vai mikä nyt olikaan. Ja vielä vähän pesuhommia ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lisäilläämpä välillä jotain. Tehostin ja vinssi murheita on ollut mutta nekin alkaa olemaan jo takanapäin. Takapää on toiminut hyvin mutta iskarit pitäisi päivittää järeämpiin.
Pakosarja tuli tuossa jokunen viikko aikaa värkättyä. Kollektoria ![]() Ei ainakaan vuoda enää ja ahdinkin pysyy paikoillaan ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ohjaus on alkanut pikkuhiljaa kangistumaan joten piti alkaa uutta pumppua suunnittelemaan. Sopiva pumppu löytyikin LJ70 2l-t:n kyljestä.
L-moottorin koneenkorva ja 2L-T:n koneenkorva. Ja läjän pumppuun lisää painetta. Jousen väliin muutama prikka ja nipassa olevaa reikää 1mm suuremmaksi. ![]() Pumppu ja kiristin paikoillaan. Vanhaan letkuun kävin teettämässä uuden pään ja vanha suurennettu säiliö jäi myös käyttöön. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vinssin kanssa ollut pieniä ongelmia joten päätin siirtää koko härpäkkeen auton etupäähän.
Ja sitten tekemään tilaa.. ![]() Peti hitsailtuna. Uusi naamapelti suunnitteilla. Coolerille uutta paikkaa ja tuki/kiinnikerautaa. 11mmx30m naru CFlineltä ![]() Ja keula valmiina. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tehostajan hihnankiristin jäi senverran alas että piti tehdä keulaan uusi panssari.
![]() Eiköhän suurimmat turpeet pysyis poissa hihnoista ![]() Lyhennyksen jäljiltä oli jäänyt takapään hinauslenkit laittamatta joten ne tuli tehtyä samalla. Takaperästä tällähetkellä pinionin laakeri paskana joten vinssiä testaamaan ei pääse ennen kun on uusi murikka metsästetty ja heitetty paikoilleen. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Videon pätkä vielä ohjauksesta. Vanhalla pumpulla ei pyörät kääntyneet paikallaan enää ollenkaan.
Ohjauksen rajoittimet piti vahvistaa koska olivat menneet jo reilusti mutkalle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hiluxi | jmtr83 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2012 20:41 |
hiluxi | Ville90 | Maasturiprojektit | 27 | 05.10.2012 00:18 |
hiluxi | luxori | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.03.2010 23:36 |
O: Hiluxi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2007 13:34 |