![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Lisää ongelmia ilmenny. Eli u-pultit ei meinaa pysyä tiukalla. Vaihdoin kaikki pultit ja puslat ja riipukkeet molemminpuolin ku vanhoista pulteita oli kierteet sileinä ja puslat riekaleina. Nyt vaan saa joka ajokerran jälkeen kirrailla. Kiristäessä vedin ne ihan huvinvuoksi oikein momenttiavaimella johonki 100nm. Ei ne nytkään siis "auki" asti löysty vaan sen verran että räikällä saa kääntää pikkasen tiukempaan.
Kuuluisko u-pulttien ja panjon välissä olla jtn? toisella puolen oli purkaessa pieni reikale peltiä mutta ei siitäkään ollu paljo lapsille kerrottavaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Peltiläpyskän jämät lienee irronneen pohjauskumin pelti, eli alkujaan kumi on vulkanoitu peltiin.
Onko pakan keskinaula varmasti kohdillaan, eikä pakoissa ole katkenneita lehtiä. http://www.essi24.ru/catalog/auto/mi...group/010.html
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole katkenneita lehtiä ja keskinaulat on juuri tarkistettu (toiselle puolen tein uuden kun oli poikki) ja molemminpuolin hitsattu se akselissa naulaa varten oleva korvake uusi ja näissä juuri tasan timmit reiät naulaa varten. Tosin alan itse epäilemään että hakevat vaan paikkaansa sillä eilisen mettäreissun jäljiltä ei ollut kuin 2/8 mutterista löystyny ihan pikkasen
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ne kohta pysyy kiinni.
Uusia saa muutaman kerran kiriä. |
#6
|
|||
|
|||
![]() 3.0 V6 öljynpaine
Mitä pitäisi paineita löytyä 6G72 -89 koneesta?
Netti väittää että öljypumput olisivat kulutustavaraa, onko tosi? Ja mistä olette tilanneet uusia pumppuja, ei tunnu tarvikkeena ainakaan Suomesta löytyvän? |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Moro,
Nyt on uus projekti tulilla, eli 93 gen2 GLS pitkä pajero kyseessä. Kori on otettu pois rungolta ja kauheudet paljastui heti kerralla eli aika paljon hitsuuhommaa, mutta nytpä on helppo tehdä kun on tilaa. Pesun jälkeen tankin päällä risteilevät polttoaineputket kuitenkin oli niin haperot että painepesuri puhkoi ne pois.Ja mikä on se mötikkä siinä vänkärin puolella mihin nämä letkut menee? Tankin täyttöaukon luona oli myös joku suodattimen näköinen vehje joka oli ruostunut puhki. Voiko senkin hävittää kun ei ole kovin käyttökelpoinen ollut aikoihin? Onko näillä kahdella mitään merkitystä vai riittääkö tankissa pelkkä meno ja paluu mitkä on siinä laipassa? t.Tankin tarpeessa?ko? |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |