![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos tien päällä joudut renkaan vaihtoon, niin ei sitten oo minnekkään enää kiirekkään. Ite käytän töissä tervaspaytä kaikissa pyöränmuttereissa, ja erinomaisesti se on toiminu. Se on sen verran tahmeaa, et ei irtoa pinnoilta eikä väliin pääse suola/rapa/vesi ruostuttamaan. Vaseliinillä on taipumus peseytyä välistä pois ja ruostetta kehittyy tilalle. Lisäksi se toimii eräänlaisena "ruuvilukitteena", mutterit ei pyöri niin nopeasti auki, jos pääsevät löystymään. Kireyksiä tarkistaessa ne tulee sit kiristettyä ennenkun kerkeevät liian löysälle pyörimään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vaikka on spray niin on ihmeen hyvää kamaa .. Toimii niin kuin "viipo" kertoi
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo spryy toimii juuri niin kuin viipo kertoo mutta terva pönikästä käyttääntyy arpen kuvailemasti.
__________________
Joop |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tätä pönikkäkamaa käyttää kumiukot.. Lienee halvempaa.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyota 2L2 kiristys momentit? | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.02.2008 08:44 |
| B koneen momentit? | Eris | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.01.2008 21:13 |
| Pyöränpulttien irroitus vetoakselista | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.12.2005 07:28 |