![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pitkästä aikaa taas jatketaan. Discolla tuli ajeltua paljon ja Venäjälläki se kävi kesällä 2015 Ja ettäkö mitä discolle kuuluu nykyään. Se oli sen verran laho että päätin luopua koko rojektista. Siinä oli paljon hyvää osaa uuteen projektiin, joka tuli joulukuun tienoilla tänne pohjoiseen uuteen kotiin Eli kyseessä Land Rover 90 -88 11L 200tdi moottorilla. Jonka rakentaminen alkoikin hyvin nopeasti Väriäkin auto muutti itselle mieleisemmäksi Alla on nyt 35/13,5x15 mudzillat, mutta mallailin huvikseni 33" bokkereita. Jängällä on nyt makia hiippailla kun tuli semmonen "pikkupalikka" jakolaatikon päähän. Tietämättömille kerron että tuo palikka on ashcroftin underdrive joka asennetaan voimanulosoton paikalle ja kun sen kytkee päälle niin jakolaatikon välitys on sitten noin 8.9, ja nyt on sitten kokonaisvälitys vakio perillä noin 113. Ainiin ylempänä olinkin päivitellyt että joskos joskus tuommosen sais. ![]() Autoon on nyt asenneltu ja rakenneltu etu ja takavinssit edessä ramsey 9.5 ja takana t-max 12500. Rumpujarrullinen taka-akseli lähti ja tilalle tuli discosta levyjarrullinen lukko akseli. iskarit on britpart cellular dynamic +5" ja jouset tyrexin +2" joustoja riittää kyllä. (mutta ei oo vieläkään semmonen alusta mitä haen) mutta noh näillä mennään ainakin toistaiseksi. Mahtava peli tämä pätkä "defe" tuntuu olevan melkosen kyvykäs etenemään esim discoon verrattuna. Vaikkakin discoa en moiti maastoautona. 90:sen edelliset omistajat saattavat katsoa kauhuissaan autoa että on pilattu, mutta ei suinkaan ole. Jos koro jouset ottaa pois ja laittaa vakio renkulat alle niin on täysin vakion näköinen kampe. Ja mikäli minusta on kiinni niin tähän autoon ei tule mitään muita akseleita kuin rooverin omat. Otsikon muutan heti kunhan sen keksin miten se tehdään.
Viimeksi muokannut Jol : 15.05.2016 07:08 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
hyvältä näyttää terv.ex omistaja
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vähän päivitystä piiitkään aikaan. Kaikennäköistä on tullut autoon. Etulukkokin, ashcroftin etuvetarit. Vinssejä edessä tyrex high speed 10. Takana ramsey 9.5. Autolla on kuljettu joka vuosi Venäjällä ja ajettu muutenki erittäin aktiivisesti. Kesän - 18 alla pyöri ziarellit 33x12,5. Nyt syksyllä tuli nastoilla olevat 35x12,5 creepyt.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
tuolla sun ysikympillä on ajettu muistakseni aika törkiän paljon...ja käynyt kaukana Venäjällä entisessäkin elämässä...
TT |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Itteäkin kiinnostas tämmönen defe mutta pitkänä, josta rakentaa vähän camperi tyyliin reissuvehe pohjosen reissuille, ois tilaa enempi mitä esim cruisereissa.
Pitäs päästä joskus kokeileen kunnolla minkälainen kyrpäjyrä tuollanen on ajaa vaikka 500km päiväsiirtymiä tienpäällä. Ovat vaan niin vitun kalliita että taitaa jäädä vaan haaveeksi. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sähköpostin vahvistus??? | datsun_man | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 7 | 12.12.2017 21:29 |
SJ410:n pakin siirtäjän vahvistus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.01.2009 22:32 |
Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
ohjaus varsien suojaus/vahvistus | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 30.09.2006 11:47 |
Joukkoon tyhmien kysymysten??? | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 10.10.2004 22:25 |