Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.05.2016, 15:32
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Täydellinen huoltokirja tarkoittaa, että kaikki huoltokirjan sivut ovat tallella

Vastaa lainaten
Vanha 12.05.2016, 15:49
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Täydellinen huoltokirja tarkoittaa, että kaikki huoltokirjan sivut ovat tallella
Just sama kävi mielessä Mutta aika kaukana täydellisestä huoltokirjasta tuo on. Minä käsitän täydellisen huoltokirjan niin että huollot on tehty huollot on tehty ajallaan, joko silloin kun aika on tullut täyteen tai kilometrit. Tässä tapauksessa 15tkm/1vuosi. Jos huoltoväli venyy esimerkiksi 1,5v niin pitäisi tehdä välillä ylimääräinen öljynvaihto.
Vastaa lainaten
Vanha 12.05.2016, 17:03
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Perusasetus

Jos oikein katoin et on jo yli 300000km ajettu niin enemmän noin vanhan auton yleiskuntoa katsoisin kun huoltokirjaa. Ja kun se huoltokirja ei ole todiste että onko siihen niitä huoltoja tehty niin parempi kun ei käytetyssä autossa liika usko niin ei tule pettymystä. Eikä noista tiedä onko kaikki edes mittarissa.
Vastaa lainaten
Vanha 12.05.2016, 18:03
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

Mitä tarkoittaa täydellinen huoltokirja?

Autoliikkeen kanssa asioidessa se tarkoittaa lähinnä sitä, että joku on joskus leimannut sinne sopiville kilometreille huollot.

Vanhassa / paljon ajetussa autossa lähinnä suuntaa-antava alkuperäisvaruste.
Vanha 12.05.2016, 18:18
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Ite oon nähnyt täydellisen huoltokirjan

Kaikki, jokainen pikku nippelikin oli listattu ja kaikki tehdyt kohdat oli ruksittu. siinä tosin oli hyvin tarkka ohjekirja ja muistaakseni jokaisessa ruudussa oli pari ylimääräistä riviäkin

Perushuolloille oli valmiit kohdat ja jarrunesteille ja jäähynesteille oli kanssa omat ruutunsa

Siitä ihmeellinen auto että oli aina ollut sellaisella joka viitsii täyttää huoltokirjaa

Sitä oon joskus ihmetellyt et miksi se huoltokirja häviää autosta vai lukeeko porukka sitä pirtissä

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vanha 12.05.2016, 21:20
SALIASTAJA SALIASTAJA ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 11.01.12
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Joo tämähän oli lähinnä hauska juttu, jolla myyjä menetti kylläkin täydellisesti minun luottamuksen, jos nyt automyyjällä edes oli mitä menettää. Tässä pätkiä sähköposteista,

Minä:Oliko huoltokirjan kuvat väärästä autosta vai onko nettiauton ilmoituksessa virhe, täydellinen huoltokirja?

Myyjä: Miten siinä ei täydellinen huoltokirja?

Minä: Huoltokirjan mukaan 180tkm ja 210tkm määräaikaishuollot tekemättä. Minun mielestä täydellinen huoltokirja tarkoittaa että kaikki huolto-ohjelman mukaiset huollot tehty huoltokirjan mukaan.

Myyjä: Auto on huollettu, 20tkm välein.
Varmistin että huollot on suoritettu asiallisesti ( kysytty Toyota jälleen myyjältä )
Huolto-ohjelmassa on noudatettu 20tkm vaihtoväliä.
Joten auto on huollettu täydellisesti.

Edit: kaikki edelliset neljä riviä tosiaan myyjän vastausta. Miten Toyota jälleen myyjältä voi tarkistaa Metakan tekemät huollot??? Eikä tosiaan ole kysymys pelkästään huoltovälistä vaan öljynvaihtohuolto merkattu 3 kertaa peräkkäin ja 2 peräkkäistä määräaikaishuoltoa merkkaamatta ja tämä vielä venytetyllä huoltovälillä. Ei kyllä haluttaisi mahdollista reklamaatiota selvitellä tämän myyjän kanssa eli en maksa kyseiseen liikkeeseen yhtään enempää kuin yksityiselle. Tuskin lähden autoa edes 500km päähän katsomaan, vaikka 8 paikkaisia kdj120 ei ihan joka paikassa ole myynnissä.

Viimeksi muokannut SALIASTAJA : 13.05.2016 07:22
Vastaa lainaten
Vanha 13.05.2016, 03:00
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Riippuu aika paljon merkistä mitä vaikuttaa mutta täydellinen tarkoittaa yleensä virheetöntä, ja sitä ei huoltovälin omatoimivenytys yleensä ole...

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitä tarkoittaa TML? Ambula Chit-Chat 28 14.04.2013 10:21
mitä tarkoittaa? kirurgi Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 3 05.09.2010 19:18
ADR edessä ja takana - mitä tarkoittaa????? osmo Tekniikka & Jutustelu 4 06.09.2007 18:13
Mitä tarkoittaa umpiohjaamo rekisteriotteessa? Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 27.11.2006 19:14
Ajoneuvolla muutoskielto... Mitä tarkoittaa?? sippis Chit-Chat 9 15.03.2006 11:25

Sivu luotu: 09:07 (GMT +2).