Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2016, 16:18
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
mikä voisi aiheuttaa turbon vaihdon jälkeen seuraavaa:
-vingahtelee, niin kuin edellisellä turbolla
-kevyessä vedätyksessä alkaa supsuttamaan ja savuttamaan tummaa savua aika reilusti, myös tyhjäkäynnillä
-tyhjäkäyntiä käy nätisti
-turbon vaihdon yhteydessä syttyi moottorin vikavalo, joka poistui kolmannen starttauksen jälkeen

vaihdettu kunnostettu alkuperäinen vanhan tilalle. vanha vingahteli myös ja joskus vinku hissukseen myös taajama-ajossa jatkuvasti. vanhan akselissa enempi klappia kuin tässä uudessa kunnostetussa.
Ahtoputkessa reikä?

  #2  
Vanha 05.05.2016, 16:28
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Voiko korkee pakopaine aiheuttaa vislausta?
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #3  
Vanha 05.05.2016, 17:49
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

^^ vingahtaa melkein heti kun polkasun jälkeen löysää kaasun tai vaihteen vaihdon yhteydessä
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #4  
Vanha 10.05.2016, 13:20
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
^^ vingahtaa melkein heti kun polkasun jälkeen löysää kaasun tai vaihteen vaihdon yhteydessä
Turbo sakkaa kun ilmaa ei mene koneeseen niin paljon kuin mitä olisi tarjolla, eli ahtopaine pyrkii takaisin ahtimelle eikä siivet tiedä mihin suuntaan pyörisi.
Jos se on VNT ahdin niin tutkisin geometrian ohjauksen toimivuuden ensimmäisenä.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
  #5  
Vanha 11.05.2016, 20:38
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.781
Perusasetus

Onko joku nörtti saanu toimimaan Navibe GM720 gps mokkulaa win7 64:ssa???
  #6  
Vanha 11.05.2016, 20:58
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

24V Denson startti ja tarvikesolenoidissa lukee 12V.
Ei taia olla mitään syytä miksei toimisi?
  #7  
Vanha 11.05.2016, 21:05
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
24V Denson startti ja tarvikesolenoidissa lukee 12V.
Ei taia olla mitään syytä miksei toimisi?
Toimii mutta kauanko. Solenoidin käämitys tehty 12v:lle joten luultavasti ylikuumenee jos pitkään starttailee. En laittais ite.
  #8  
Vanha 05.05.2016, 18:22
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MiKo Näytä viesti
Ahtoputkessa reikä?
Mulla teki gemsu sen että kun rupes ahdot nousemaan ni yks kaks suhaus ja vedot hävis ja tuli mustaa putkesta. Ehjän oloinen ahtoputki vajaa 10cm:n pätkä oli menny huonoks. Isommilla paineilla rupes vuotaa. Pienemmillä ei niinkään.

Ja toinen vaikuttava tekiä saattoi olla huono ilmanputsari.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55


Sivu luotu: 17:40 (GMT +2).