![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nelipyöräsuuntaus, muuta ei tarvi jos otteessa näkyvällä alkuperäisrengaskoolla saa laskettua että 33" saa muutoskatsastettua. Korotusosista valmistajan tuotenumerot ois hyvä olla, muutoskatsastuksessa pitää merkitä lappuun millä osilla muutokset tehty. Sit jos on jotain itsetehtyjä alustan kiinnityksiä niin tarvii olla valmistusdokumentit, näin mulle vastas eräs katsastamo " Ennen maalausta ei tarvitse käydä näyttämässä, vaan tekijä ja osaluettelon allekirjoittaja vastaa työn laadusta. Kuitenkin selkeä dokumentti työtavasta vaaditaan, josta ilmenee hitsauksen saumanpaksuus, käytetty lanka/puikko ja millä koneella. Myös kuva kiinnikkeistä olisi hyvä myös piirtää, ja siihen merkataan tarvittavat mitat, sekä millä perusteella arvioidaan lujuuden olevan riittävä. Valokuvat voidaan myös liittää katsastuspapereihin. Myös 4-pyöräsuuntaus vaaditaan uuden ohjeen mukaan. "
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jeep xj -92 ajossa. Olen koittanu etsiä Valmistajan speksejä mistä näkyisi max rengaskoko tehtaalta lähtiessä, tuntuu vaan olevan kiven alla se tieto.. Tai sitten en vain osaa. Joten kysynkin Minkä kokoiset saa Laillisesti alle laittaa.
Kiitos. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuolla jossain aiemmalla sivulla näistä tosin oli juttua, sieltä löytyy kun vähän selaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jaahas. Hieno muutos tullut kumiasiaan. Saa viimeinkin ton pitkän bertan leimattua niille kumeille mitkä alla roikkuukin jo :P
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mites tällänen, bj45, leimattu jo soa, nyt muutettu etupää jakareille ja coilovereille, täytyykös tähän hakea kanssa suuntauslappu kun ei oikeen korotuksesta ole kyse? vai onkos se aina ku alustamuutoksia tehdään niin suuntauslaput oltava...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kohta 3.2.2 http://www.trafi.fi/filebank/a/14436...nen_versio.pdf Kyllä mä näkisin että jos korkeus ei muutu (tai ei haeta muutoskatastusta korkeudelle) niin suuntausta ei tarvi. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Juu, näin minäkin asian näkisin. Kun kerran korkeus pysyy niin kyseessä on jousitustyypin muutos eikä periaatteessa ole mitään mikä aikaansaa kulmien tarkistuksen tarpeen jos hommat tehdään kunnolla.
Toisaalta lehtijousien vaihto jakareihin ja niiden mukanaan tuomat kiinnikkeiden vaihdot -> caster voi muuttua -> tarvitaan ehkä lappu? Kannattanee kysyä konttorilta mihin menossa leimaamaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
| Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
| LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
| Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |