![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nonniin, kaikki kuulolle. Vaihdetaan tuo talkooporukan ruokailupäivä, josko usiampi pääsis paikalle patojen ääreen! Eli uusi päivä 26.5.2016, muuten sama paikka ja klo 18. Tarttee saada joku ilmoittautuminen per henki, että saa varattua oikian kokosen pöydän
|
||||
|
||||
|
Jeij, miekkiin pääsen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Oisko kiinostusta jos pijetään la4.6 värtsilässä jonkulainen ajopäivä ja samalla ois tulossa poltari tyttöjä/naisia kyytiin jos maholista voisin kokeilla järjestää Vaikka pientä ruokaa ja saunakii järjestyy?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiinnostais kyllä, on vaan nuo koulujen päättäjäiset.
|
||||
|
||||
|
Uppia, nyt kannattaa muistaa ilmoittautua sinne talkooporukan ruokailuun jos meinaa paikalla olla
|
||||
|
||||
|
Vielä muistuttelen, että tänään sapuskaa ravintola Martinassa tarjolla!
![]() Saa tulla vaikket ole ilmoittautunut, myös ei-talkoolaiset tervetulleita mukaan.
|
|||
|
|||
|
Onko ketään tulossa launtaina värtsilään ajelemaa? Uutta reittiäkii tein pienen pätkän
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 | HannuNurminen | Tapahtumat | 36 | 14.08.2016 13:40 |
| HARBOR CRUISERS TAPAHTUMAT 2016 PÄIVÄMÄÄRÄ MUUTOS | RJCOBRA | Tapahtumat | 9 | 28.04.2016 06:15 |
| WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 | Patu925 | Tapahtumat | 41 | 11.01.2016 17:03 |
| ISORY:n Ajoharjoittelupäivä Junioreille Kunnasniemellä 9.1.2016 | sakari65 | Tapahtumat | 16 | 09.01.2016 15:13 |