![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Sen verran vastaan.....
Lainaus:
Silti halpenee moninketaisesti........... Tehokkuuden, ajankäytön ym. seurauksena......... Mä en tunne sua etkä säkään mua....... ![]() ![]() ![]() Joten tuloslaskelmat, luvut ja perustelut sikseen....... ![]() ![]() ![]() Silti aina löytyy sua parempi ja halvempi........ ![]() ![]() ![]() Jos mietit jotain muuta niin oot pahasti hakoteillä....... ![]() ![]() ![]() Valitettavasti tätä on vapaa markkinatalous....... ![]() ![]() ![]() ps. Ja siinävaihees kun luvat vapautuu niin mä hommaan museo Volgan Venäjältä...... Ja laitan sen ajeleen teidän kiusaks pääkaupunkiseudulle........ja tottakai mustalla kuljettajalla...... ![]() ![]() ![]()
Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.04.2016 18:26 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
a: pystynyt b: osannut laittaa laskelmia eteen jotta olisi satu vertailupohjaa väittämillesi. Ei tässä ole tarviskaan tuntea toisiamme, kyse oli vain siitä että osaatko perustella muutoin kuin sokeasti väittämällä omaa mantraasi siitä että lupien vapauttaminen laskee hintoja. Pyysin että laitat laskelmat eteen joka osoittautui sinulle liian haasteelliseksi tehtäväksi. Lisäksi väittämäsi siitä että verokannan nousu 14%:lla saa aikaan hintojen laskun on absurdi. Miksi miun pitää tinkiä yritykseni tuotosta ja palkastani sen takia että valtio nostaa alv-kantaa. Tingitkö itse omasta palkastasi tuon takia? Lukuja odotellessa.... |
|
||||
|
||||
![]()
Jos museo volGaa tahtoo pyörittää henkilökuljetuksen aurinkoisella saralla, onnistuuhan se nytkin. Ilman liikennelupaa. (Eduksi keskusteluissa on usein se, että tuntee asiat joista esittää vahvoja väitteitä, eikä todista pelkkää uskontoaan)
Mutta Selvinpäin. ... vaan paluu siihen liikennekaareen, ja MaaS siin, eikö nykyinen verojärjestelmä jo ole sitä varten, että valtio saa varoja, joilla se ylläpitää ja kunnostaa infraa. Miten nyt yhtäkkiä päälle luodaan toinen, yksityinen "verottaja" joka liiketoimintanaan tekis sen, mihin valtio ei verovaroin kykene. Kuinka paljon pitää juoda kiljua, että tämän ymmärtää ?? Anyone ??
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 28.04.2016 19:41 |
|
|||
|
|||
![]() Pystyn ja osaan......mutta se on turhaa......Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ja sun täytyy tinkiä yrityksesi voitosta kun se on tehty aikaisemmin valtion säätelystä johtuen...... ![]() ![]() ![]() Jos vieläkään ymmärtänyt..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Itse en tingi mistään.......ja tiedän sen koska harjoitan liiketoimintaa vapaan markkinatalouden pohjalta ![]() ![]() ![]() Jos joku muu tekee halvemalla niin sanon että parempi valita paremmat osaajat halvemmalla...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ammatti ylpeys........ja kokemus...... ![]() ![]() ![]() Silti mä oon valmis lähteen Volgalla vapaille markkinoille mustan kuljettajan kera......Olis ainakin itsellä ns. "halvat kyydit"...... ![]() ![]() ![]() ps. Niin kuin mä sanoin..... En tunne sua........ Silti vapaa kilpailu parantaa ilmapiiriä....... Ja yleensä se kannatta puolin ja toisin........ ![]() ![]() ![]() Ainakin tän jälkeen tietää missä mennään...... ![]() ![]() ![]() Teille hyvin vierasta......... ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 28.04.2016 20:11 |
|
|||
|
|||
![]() Mä jäävään mut tähän.....
Turha kirjotella enää mitään tähän liittyen......
Kaikki on tullut selväks tai ei....... Olkoon jokaisen kanta mitä haluuu...... Onnea ja menetystä tai menestystä itse kullekin....... Kanava vaikenee...... ja jää odotteleen lupien vapautusta ja 24%alv:ia... ![]() ![]() Sekä Volgaa ja mustaa kuljettajaa...... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Moneen tilanteeseen sopii vanhat sananlaskut ja tätä lukiessaan tulee mieleen eräs.
-Kun lusikalla on jaettu niin kauhalla on paha pyytää.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juurikin näin !
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkään takseihin ja taksoihin sotkeentumatta niin miten voi 400 eurolla saada tampere kajaani välin puutavaraauton ajamaan ja taksi tulisi kalliimaksi.
Kummassakohan enempi kustannuksia liikkuessaan. Tuntuu kuljetusalalla olevan kilpailu olevan sangen tiukkaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... onks VolGaa näkyny ?? Mustia muita autoja kyllä, ja yhä useammin korinvärisellä kuljettajalla - yrittäjien määrä kasvanut 35%, valtion verokertymä etenkin ALV n osalta ei yhtään, hinnat nousseet ja luottamus alan toimijoihin vähentynyt ... Onneksi Suomalainen oppii lihasmuistin kautta aikuisenakin, ja oppii vihdoinkin valitsemaan mieleisiään tuotteita 👍🏻🇫🇮🚕