![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuli taas tänään pikkasen turailtuu jotain pientä ja samalla testailtua uutta miggiä. Etujousi ratkaisuksi jotain tommosta. Taitaa olla jonkin henkilö merssin jouset. Näkeesit mihin asettuu ku nostakoneen paikoilleen. No se on sit sen ajan ongelma :-)
__________________
M.O.C |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Väliin fiilistely hetki :-)
__________________
M.O.C |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vaihdelaatikolle turattu uusi palkki.
__________________
M.O.C |
|
#4
|
||||
|
||||
|
mie oon tätä ny hetken miettiny ku tuol ihan ekassa postissa laitoit, et suattaa viel tekniikka muuttua, ni muuta vaan. nimittäin bensakoneeksi
ny kaik td miehet repii persiinsä, mut tosiasiahan on se, että crossissa mennään nykyään kohtuu kovaa ja nuo tupaöljy vehkeet ei pääse tehoissa likimainkaan siihen, mitä bensalla päästään, eli suomeks ne on tien tukkona koko ajan, paitti tietty sitten ku bensamiehet hölömöilee, tai rikkoo vehkeensä tietty bensakonees tulee ongelmaksi heleposti lämmöt, mutta onhan tuota rallia ja rataa ajettu pensselinpesuvedellä jo aika kauan ja siiheki löytyy ratkasut. se mikä eniten miun mielestä puoltaa bensakoneen laittamista crossivärkkiin on sen herkkyys, eli sie voit ohjata autoo kaasulla, toisin ku dieseleissä, ne ei herää kirveelläkään ja ku tarttesit viedä autoa lintassa, tai pitää kulman sillai, et taipuu, ei siit oikeen puoleisesta pedaalista oo mitään apua.. ihan noin vaan ideana, jos siula on mahis eli nurkissa lojuu ripee bensateknikki, ni ennen laita se, koska tuollanen kevyt "putkirunko" liikahtaa 150 hepalla aivan hervottomasti, toisin ku jollai sadalla, tai alle sadalla
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Noniin. Juu kyllä toi bensakone on käynämiellessä, mutta ku ei ollut pudjettiin sopivaa pataa niin mentiin sit tällä. Mutta itse asiaan. Tääkin on taas tässä pikkuhiljaa edennyt. Polkimet on hakena jo paikkansa pientä hienosäätöa viellä. Osa pohjastakin on saatu tehtyä ja kuskinpenkille kiinnikkeet.
__________________
M.O.C |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tätäkin tehty taas hämyisenhallin nurkassa :-) Rintapelti saatu hahmoteltua paikoilleen ja vähän myös tota tunneliakin väsätty. Jos tää vaikka näkis ton päivänvalonkin joskus.
__________________
M.O.C |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Pakkaspäivän kunniaksi tuli taas tämäkin kaivettua pölynalta esiin. Keularupesi löytämään muotoaan. Jonkinlaisiin lokasuojiin ois viellä saatava visio, nokai se jossain vaiheessa viellä tulee :-)
__________________
M.O.C |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Ford Bronco 1981 5.0+C6 Officrossiin. | MarkoK | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 15.08.2015 15:51 |
| Officrossiin säännöt | MikkoVuorsola | Tapahtumat | 73 | 29.01.2015 01:18 |
| Myyty V8- LJ 70 vaikka OffiCrossiin kilpuriksi tai Trialiin | hoojii | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.11.2011 17:59 |