![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Joko hihnavetoinen tai V-lohkolla, yksipyttyiset suoravetoiset pitää hirveää meteliä.
|
|||
|
|||
![]()
Osta ihan mikä tahansa kunhan kyljessä ei lue strong line! Viisainta on ostaa harraste käyttöön kompura bauhaussista ihan vaan sen 5 vuoden takuun takia mitä mikään muu pulju ei anna ja varsinkin jos meinaat puhaltaa/hiota epäkeskolla niin kompura on melkoisella rasituksella eli pitkä takuuaika on yhtä kuin paremmin käyttövuosia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jee. Tänks, hyvät ohjeet. Strongline näyttää tekevän tasapelin itsensä kanssa tässä veikkauksessa
![]() Kyllä käyttö on vähäistä eli pienikin pimpula kävisi, mutta sen pitää toimia. Minä kun en siedä toimimattomia laitteita sekuntiakaan... Talot on rakennettu ja paras laite olisi öljytön pieniääninen, jolla voi puhallella pölyä, ehkä maalata spröömaalilla ja käytellä viimeistelynaulainta. Oishan se komeeta kun ois Hilman lavan täyttävä virtahevon kokoinen pata, jolla pyörittäisi metrotyömaata. Siis pieni mutta hyvä, onks mitää toivoa? Blauhausiinko pitää mennä?
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tuommonen:
http://www.ikh.fi/XT100320_KOMPRESSO..._320L_3HP_230V Ostin joskus 3-4vuotta sitten, vaihdoin uutena öljyt johonkin mobil rally formulaan enkä ole sen jälkeen laitteeseen koskenut muuten kuin vesiä tyhjennellyt silloin kun muistanut...Laite kylmässä tilassa eli pakkasessa talvisin. Hyvin pelannut. Kaverilta meni tämmösestä painekytkin, muuten ei mitään. Itellä ei ainuttakaan vikaa. Pyörii vinku ja pyssykin kohtuudella.
|
||||
|
||||
![]() Näin itsellä
Löytyy perus 2hp kompura 25L säiliöllä.
Pääasiallinen käyttö on ollut laittaa renkaisiin ilmaa. Viimeistelynaulainta voi hyvin käyttääö Käytetty myös satunnaisesti paineilmavinkua, siinä käytössäkin jo auttamattomasti pieni kun kone saa huutaa kokoajan kun ilma ei vaan meinaa riittää... Liian pieni pulttipyssylle... Nykyään tollanen uusi 100€ luokkaa. Itse kestävyydestä ei ole ollut moitteita ostin noin 15v sitten ![]() Iso plussa kyllä liikuteltavuudesta, kätevästi kulkenut henkilö autonkin kyydissä ![]() Seuraavaksi olisi ostettava vähintään 100L säiliöllä oleva ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Makitalla on kätevä pikkukompura. Pölyjen puhalteluun ja naulaamiseen hyvä, maalauksessa saattaa loppua teho kesken. Kätevän mallinen ja kevyt, mulla kulkee yleensä autossa mukana. Niin ja hiljainenkin vielä. Pärekattoja tehtiin muutama vuosi sitten, jolloin naulaamiseen ostettiin pari niitä, eikä kummassakaan ole ollut mitään vikaa.
Tallissa mulla on 2,2kw strongline. Se on ollu jo ainaki yli viisi vuotta, enkä mitenkään huonona ole sitä pitänyt. Muistan, että olen joskus aukaissut siitä kompressorilohkon ja vaihdoin siihen tiivisteitä, mutta en muista että miksi tai mikä sille tuli. Siihen kuitenkin sai erikseen tiivistesarjan, mitä tuskin halvimpiin saa. Sekin on paljon halpoja suoravetoisia hiljaisempi ja tehoa riittää useimpiin töihin. Nykyään tosin aika vähällä käytöllä, kun suurin osa työkaluista toimii akulla. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
E: Kokemuksesta tuleva neuvo, osta vähän isompi kuin luulet tarvitsevasi...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Yleismittaria ostamassa | Patu925 | Chit-Chat | 10 | 09.09.2014 14:41 |
kompressoria ostamassa | Heikki L | Chit-Chat | 8 | 12.08.2010 21:47 |
Kompressoria autoon; renkaiden täyttöön ? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 21.01.2008 22:51 |
Jimnyä ostamassa | Tekniikka & Jutustelu | 54 | 21.01.2008 20:16 | |
vetteä ostamassa!!!need help! | forssi | Yleiset | 0 | 20.06.2002 16:40 |