Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.04.2016, 08:04
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

tää wagoneeri tuli ajettu nii hurjaa happee viime kesänä / syksynä et tarviaa pienen sievän huollon enneku pääsee ajelemaan..

eli lattiast löyty sormen mentävä reikä x 2 ni loogisesti ajatellen sehän oli purettava atomeiks koko auto ja rakennettava uuvestaan.

ja oliha siellä muutakii remonttia.. vaihteiston ja kytkin kopan välissä on adapteri mist oli jengat korkannu. voima linja kesti kasassa enää kuormaliinalla veättämällä.. tuli sillä silti ajettua pari safaria

akseleissa kaik laakerit ihan moro + jarrut kaikki kadoksissa johtuen huonosta huollosta.

valmet masiina kaput. tai ainakii se siltä vaikuttaa. välil vähä kilisee ja tupruttaa sinistä niin maan perkeleesti.

täs kohtaa ku kaik oli purettu tuli talvi yllättäen takaapäin rajusti .. kuivana.

ei oikee napostellu auto remontit ku oli hiihto keliä tarjolla.. ja sitähä tuli sit harrastettua aivan helvetisti sortavalas käytii calmaria kattoos ku oli kisaamassa. siin oli koko talven suurimmat saavutukset maastureihin liittyen..

vähän kerkesin akseli remonttia tehä.





uuvet kopat ja taka akselille vivitys. ja ei. se ei ole ns trussi vaan miuta niiin kauhia paljo vituttaa taka jarru putkia väännellä joka vuos uusiks ni nyt putket kulkee tuota lerpaketta pitkin sylintereille.

ja vastoin kaikkia netti gurujen faktoja hitsasin akseli putket ja käikäleen ilman esi lämmitystä migillä kiinni banjoon ja en kääriny kuutioon villaa. ja hyvä tuli.


nii ja tuos kunnos oli pinioni stefat ja perän sisäset voitelu aineet viime ajojen jälkee..

pitää jossai välissä kehitellä paineistetut akselit tai muuttaa ajo tottumuksia.. miust ois kiva sukellella mut jeepist ei.

eli selvennyksenä vielä : tää Jeeppi ei liiku ihan hetkeen mihinkää

koska keksin jostain helvetin syystä käydä laittaa leima kuntoon pensa koneista 83 cherokeeta...

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.04.2016, 08:26
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Viestit: 544
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
...uuvet kopat ja taka akselille vivitys. ja ei. se ei ole ns trussi vaan miuta niiin kauhia paljo vituttaa taka jarru putkia väännellä joka vuos uusiks ni nyt putket kulkee tuota lerpaketta pitkin sylintereille.

ja vastoin kaikkia netti gurujen faktoja hitsasin akseli putket ja käikäleen ilman esi lämmitystä migillä kiinni banjoon ja en kääriny kuutioon villaa. ja hyvä tuli.
.
Ja erittäin hyvänäköinen ja vahva koppa joka varmasti kestää kolhia. Ja tuota akselinputkien hitsausta määkin oon miettinyt mutta ei vaan tullut tehtyä kun on ollut niin paljon puhetta miten sen pitää tulla tehty, mut nyt ainakin tiedän että onnistuuhan se näinkin
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.04.2016, 08:59
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Niin yleensä sen esilämmityksen puutteen huomaa vasta sitten kun se lähtee yllättäen irti.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.04.2016, 14:16
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Jos hitsauspalko ei revi itseään irti valusta jäähtyessään niin hyvin se pysyy. En usko että jäähtymisnopeudessa on merkittävää eroa onko villaa vai ei, lämpöä sitovaa massaa on perässä sen verran kuitenkin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.04.2016, 19:42
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

millä sie meinoot ravijoella ajella jos on kaik jeepit kaputt tahi remont? vai ajatsie barbieta ja mie latkin parit pivot
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.04.2016, 05:01
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

ei oo ku normi huoltoa helanaha se fjdc safiiri vissiin oli? saattaa olla et sillon ollaa ruovittelemassa kannaksella.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.04.2016, 19:21
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

niihä se on, elä ny sinne lähe, siehä uhosit ettei bensajeepit mee mihikää ni tuu ny kahtoo mite pien halpisluokan vehe männöö sielhä on iltasella suunnistuskisat ja sit seuraavana päivänä makkarajuttuja ja sellasia
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
jeep, valmet, wagoneer


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL young n dum Maasturiprojektit 68 30.12.2014 05:04
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab young n dum Maasturiprojektit 39 20.05.2013 08:13
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59


Sivu luotu: 22:09 (GMT +2).