![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Mä kun oon täältä peräkylästä muuttamassa Pirkanmaalle, heti kun vaan opiskelu toukokuun lopussa päättyy ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No HöH, ja nyt sen vasta kerrot. Erokirjekin tuli jo kirjoitettua.... ![]() Pääsiäisaamuna tuli tasan 9v täyteen siitä, kun lähdin naisystävän luota aamuviideltä roskapussia viemään, enkä ole sen jälkeen päivääkään katunut. Taas oli 5v vanha ADHD -tapaus tullut kusemaan sängyn märäksi. Eikä se äitekään mikään normaali tapaus sitten ollutkaan. ![]() Tuli vaan niin mitta täyteen, että sitä riittikin vähäksi aikaa... ![]() Muutama vuosi meni, että sain omat muksut kunnialla maailmalle. Sitten olikin hyvää aikaa lähteä muutamaksi vuodeksi Lappiin asumaan. Kullanhuuhdonnan, poronhoidon, metsästyksen & kalastuksen,... parissa meni 4v nopsaan. Syksyllä palasin kotikonnuille 35v reissaamisen jälkeen. Tuotaaa... Tätä on aina niin vaikea kertoa, mutta olen jo tavallaan varattu. Menin siinä sitten rakastumaan heti ensisilmäyksellä, ja haen neidon kotiin Vapun jälkeen. Saanko esitellä: Pirkko l. "Piksu" (4vko) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Semmone mulle tuli miälee täsä, että haittaaks tätä meidän orastavaa suhdetta yks pikku juttu. Kummusta on vähä niinku tulossa maksulline naine. Ku siis tiäkkö mun pitäs si valmistumiseni jälkee hoidella asiakkaita ja ottaa niiltä siitä maksuki... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tää on parempaa kuin lässyt tositeeveet....!!!![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
No joo, ei tää romanttisessa mielessä ehkä ole mikään kultakaivos, mutta täytyy kyllä sen verran sanoa, että ei tämä Offarille Morsian-ketjuun kirjoittelu ole myöskään ollut mitenkään hukkaanheitettyä aikaa.
Olen meinaan tätä kautta löytänyt aivan helvetin hyvän kaverin, siis ihan suorastaan bestiksen. Sen lisäksi olen tutustunut muihinkin lähiseudun offareihin ihan silleen kaverimielessä, ja se on hieno juttu se, sillä mie en ennen Morsian-ketjun osallistumista tuntenut täältä Lohjalta oikeastaan ketään. Täällä höpisemisen ja maasturin ostamisen myötä tilanne muuttui oikein kivasti; nyt onpi kavereita, mutta tosiaan kesäkollille olis vielä paikka vapaana. Ehkä se täältä löytyy, tai sitten jostain muualta. Mene ja tiedä, mutta kyl mie vaan sanon että on tää Offipalstalla käytetty aika tuonut tosi paljon hyvää. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Harmi kun Perkei asustaa tuolla syrjäkylillä, muuten kyllä olis voinut kesäkissaa harkita
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Itellä tää on enemmän semmosta hauskaa ajankulua - toki voihan sitä joku offariki jostain puskista meikäläisen kii saada ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tsori viive... Tulin just takasi mökkeilyreissusta ihimisten ilimoille. Aina ei ole kenttää/läppäriä mukana, eikä tuolla kännykällä viitti paljon surffailla. Tarttis olla aina suurennuslasiki matkassa... ![]() Hyvähän se vaa o, että kouluja käy. Kehtaa laskuttaa enempi. ![]() Itekki oon hieronu koulujen penkkejä päätoimisesti jo yli 17v. Ny se alkaa jo riittään. Meinaan toi opiskelu. Ja työnteko. Pärjää sitä näköjään vähemmälläkin ressaamisella. Senku ottaa ja lähtee reissuu. Ja sairaseläkkeet juoksee... ![]() Loppujen lopuksi reissaamalla elää halvemmalla. Ja ressaa vähemmän. Minen enää niin tuosta vehtaamisesta liiemmin perusta. Ei sole enää tässävaiheessa elämää pääasiassa. Paree säilyttää itsenäisyys. Ja itsepäisyys. Tossa ny kuitenkin tuore 6vko -kuva mimmistä, jonka takia keskeytin kivasti menneen reissun. Ja jonka ansiosta sitä sitten jatkossa ollaan enemmän kotosalla. Toisaalta taas, hänen ansiostaan pääsee jatkossa moneen uuteen (metsästys-) reissuun. Hienosti jo teurastetaan pissapaperit ja wanhat villasukat. Keskiviikkona hajen neitosen uuteen kotiin. Syksyllä se jo tienaa ruuat meille kaikille, haukkumalla pakastimet täyteen lihaa. Sillai tyypillinen Narttu... ![]() No saatan minä sitä privaattiakin Sinulle pukata jossain vaiheessa, kun kerran niin kauniisti pyysit... ![]() Pitää vaan ensin elpyä reissun rasituksista... ![]() Hauskaa Vappua nyt kuitenkin kaikille lukijoille... ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kesäkollien etsijöille ajattelemisen aihetta:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kartsen kannattas hankkia prillit, ni josko sitte näkis paremmi ku naiset kaipaa...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bäk in bisnes! 25v oon enkä sekunttiakaa nuorempaa huoli. Enkä eres vanhempaa jos ei oo järkiä pääs!
Vaatimukset: Rockrock Järkiä pääs Ei työttömiä, en ala maksumieheksi. Sen näkönen että viittii kattoa molemmilla silimillä. Nyt täyttyy yyvee loota varmahan aiva vauhrilla!
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |