Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2016, 07:03
fygy fygy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.08
Sijainti: Ryttylä
Viestit: 108
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Vaihdoitko jo sen jarruletkun?
Vaihdettu... Täs asiaa pitkää pähkäiltyäni ruvennu miettii pitääköse toinen puolu nyt ns liikaaa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.04.2016, 09:37
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fygy Näytä viesti
Vaihdettu... Täs asiaa pitkää pähkäiltyäni ruvennu miettii pitääköse toinen puolu nyt ns liikaaa
Juuri tämän vuoksi tuolla ylempänä neuvottiin katsomaan myös sinne paremmalle puolelle. Ruostunut/syöpynyt jarrurumpu, ja pehmeämmät jarrukengän kitkapinnat voivat aiheuttaa aika hätäiset jarrut. Kyllähän jarrurempat pitäisi aina tehdä molemmille puolille samanaikaisesti. Kitkapinnoissa on valmistajasta ja jopa tuotantoerästä johtuvia kovuuseroja jotka vaikuttavat suoraan jarrujen poljinvoiman tarpeeseen.
__________________
T: Harri

Viimeksi muokannut Harriko : 15.04.2016 09:39
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2016, 10:06
mh1983 mh1983 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.03.12
Sijainti: tyrnävä
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harriko Näytä viesti
Juuri tämän vuoksi tuolla ylempänä neuvottiin katsomaan myös sinne paremmalle puolelle. Ruostunut/syöpynyt jarrurumpu, ja pehmeämmät jarrukengän kitkapinnat voivat aiheuttaa aika hätäiset jarrut. Kyllähän jarrurempat pitäisi aina tehdä molemmille puolille samanaikaisesti. Kitkapinnoissa on valmistajasta ja jopa tuotantoerästä johtuvia kovuuseroja jotka vaikuttavat suoraan jarrujen poljinvoiman tarpeeseen.
Aamen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.04.2016, 15:09
fygy fygy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.08
Sijainti: Ryttylä
Viestit: 108
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mh1983 Näytä viesti
Aamen.
Kokeilemme tänää mitä tapahtuu.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.04.2016, 15:09
fygy fygy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.08
Sijainti: Ryttylä
Viestit: 108
Perusasetus

Kokeilemme tänään mitä tapahtuu.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2018, 20:16
visio81 visio81 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.04.16
Sijainti: Nurmes
Viestit: 15
Perusasetus

Lie tähän ongelmaan löytyny vastaus? Itellä nimittäin sattu samat ongelmat leimalla. Toinen puoli ottaa ja toinen ei. Säädetty ja saatiin ei pitävä rengas ottamaan lukkoon mutta dynolle viety ja ei pitäny jarru enää.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.03.2018, 20:40
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Onko kummankin puolen jarrukengät vaihdettu ja rummut putsattu ? Jarruletkut vaihdettu ? Toimiiko kaikki männät ?
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.03.2018, 20:51
visio81 visio81 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.04.16
Sijainti: Nurmes
Viestit: 15
Perusasetus

Rummut putsattu. Jarrukengistä ei tietoa onko edellinen vaihtanu kummallekkin puolelle saamaan aikaan. Oikealle on ainaki vaihettu uudet sylinterit ja kengät. Saman verran kuluineilta näyttää kengät toisellakin puolella. "Ns" pitävällä puolella näkyy olevan taempi sylinteri jumissa. Täytyy se ensin fiksata. Jarruletkuja ei oo vaihettu.

Viimeksi muokannut visio81 : 21.03.2018 15:56
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.04.2016, 09:40
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Onko yksi vai kaksi säätöä per rumpu?

Jossain autoissahan on ylhäällä ja alhaalla säätö mahdollisuus hihnoille...
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.04.2016, 15:08
fygy fygy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.01.08
Sijainti: Ryttylä
Viestit: 108
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Onko yksi vai kaksi säätöä per rumpu?

Jossain autoissahan on ylhäällä ja alhaalla säätö mahdollisuus hihnoille...
Kaks säätöä molemmis sylkyis perpyörä
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Suzuki sj 413 mittaristo, jarru tehostin ja renkaat. janiy O/M/V Ajoneuvot 0 09.08.2013 14:15
suzuki jarru ongelma tunturiurho Tekniikka & Jutustelu 7 08.05.2011 20:59
Myyty Suzuki SJ 410 -85 + varaosa SJ 410 -84 Paskarottelo O/M/V Ajoneuvot 7 22.01.2010 17:57
sj 410 ongelma metsien-mies Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2008 22:45
suzuki sj 413 kaasuttimessa ongelma ari77 Tekniikka & Jutustelu 4 09.12.2007 21:50


Sivu luotu: 11:32 (GMT +2).