Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
mitä detroittilaisella ajanu katuvehkeissä ja sitten verrokkina ZJ 249 jakiksen jatkeena tuo truetrac, niin kyllä uudempi eatonin tekele hakkaa 7-0 vanhan kaartin detroittilaisen.
|
Huomattavasti sivistyneemmin Truetrac luonnollisesti toimii - etenkin viskojakolaatikon kanssa - mutta ei se ihan 100% lukon veroinen ole. Rengas jos on ilmassa niin pitää jarrulla huijata että saa vedon paremmin pitävälle, eikä ole muutenkaan ihan 100% pitävä. Useimmissa tilanteissa ainakin kevyemmässä offissa/ safaritouhussa riittää ja toimii kyllä erittäin hyvin. Hakkaa kitkalukon ihan mennentullen, ei voi edes verrata keskenään..
Detroit locker toisaalta on kohtuu hiljainen ja sujuvasti toimiva palalukoksi, varsinkin kun vertaa lunchbox- lockereihin - joissa niissäkin on keskenään eroja. Toki Detroit lockerkin vähän naksuttaa kun on rullatessa/ pintakaasulla mutkassa auki, mutta ei ole niin paha kuin lounaslukot.
Lainaus:
sen verran on hyvät käyttökokemukset, etten nyt oo viellä päättäny 100%, että tuleeko omaan mehtävehkeeseen e-locker taakse, vai pidänkö tuon toimivan truetracin taka-akselilla ja sitten e-lockeri keulaan alkuperäsen suunnitelman mukaan
|
Kyllä minä metsävehkeeseen laittaisin taakse ehdottomasti joko 100% automaattilukon tai sitten kytkettävän. Truetrack on katuautoon ja kevympään offiin
Noi torsen- tyyppiset lukothan on myös mm. jenkkiarmeijan Humveessä.