![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mun nro 044 331 20 11
|
|
#2
|
|||
|
|||
Oulu - Rauma - Oulu
Ajelen la 9.4.2016 Oulu - Rauma - Oulu. Kyytiin mahtuu suunnilleen moottori/akseli kokoluokan tavara.
ö4ö8243454 Soita tai laita txt. |
|
#3
|
||||
|
||||
2 kpl 31" rinkuloita on kyytiä vaille Jämsään
2 kpl 31" rinkuloita on kyytiä vaille Jämsään Lohjalta Tai hki/espoo sektorilta
jos jollakin mahtuisi kyytiin niin soittoja mulle 0404143588 sovitellaan puhelimes lisää ![]() RINKULAT PÄÄSSY PERILLE Tai Jape79:le privana KIITOS jo valmiiksi ![]() T Rohmo
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers Viimeksi muokannut Rohmo : 17.05.2016 09:47 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lähden lauantaina ylöjärvi-lohja-ylöjärvi jos tarvii jotain kuskata niin ilmottele
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
patrollille kyyti oulainen-askola?
ilmaiseksi ei tarvi kuljettaa. myös saa ilmoitella jos jollakin rekassa(lavetissa) ois tilaa 0400213812 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
meni jo
Viimeksi muokannut Hessu888 : 15.04.2016 12:07 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
meni jo
Viimeksi muokannut Hessu888 : 15.04.2016 12:06 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
multia-ruovesi
tarvis dodge maxivagon -77 saada multialta ruoveteen. vani on rullaava.jos ajelet tyhjänä isolla kalustolla ohitse niin pistä yv.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Sunnuntaina Lappeenrannasta Sodankylään. Tyhjähkö farkku eli vaikka renkaat mahtuu kyytiin. Yv jos tarvetta.
E: mahtuu vielä pikkusälää mutta ei enään renkaan kokoisia. Viimeksi muokannut MiKo : 06.05.2016 07:36 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Tuommoiselle setille tarteis saada kyytiä hämeenkyröstä Ouluun. Eli neljä kappaletta. 31"/10.5"/15" renkaita vanteineen... Olisko kekään liikkumassa sillä välillä. Itse lähettäjänä voin ne pikku matkan päähän nakata, ja ken ties vastaan ottajakin ne pystyy jostain noutamaan... Pistäkää miulle viestiä vaikka puhelimeen, jos kyyditystä onnistuu...
0408476476/Aatu
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 Viimeksi muokannut hj 60/61 : 16.05.2016 10:25 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Kemi-Kouvola-Helsinki-Kemi välillä liikkuu paku 27.5-3.6 välisenä aika. Jos tarvetta kyydille niin soittakaa tai privaa
o44 5o47I99 |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Kyytiä tarjolla tänään Viipuri-Sodankylä välille ja tyhjä farmari eli vaikka renkaat kulkee. Yv jos tarvetta.
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
38 renkaat kaipais kyytiä salosta kuopioon.
sami 0451257575
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sopivalla korvauksella voin käydä hakemassa
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Ite taas tarvisin vantaalta yhden auton ouluun. Tosin sitä ei pysty ajamaan. Saiskohan näitä yhdistettyä...
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Intian "offipalsta" | Gravedigger | Linkit | 9 | 17.04.2010 07:59 |
| Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
| Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
| Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
| Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |