![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko ne pakko olla uudet, siis pyyhkijän varret. Mulla varmaan löytyy pitää tarkistaa.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
EI näytä olevan samalla kiinityksellä mitä tuossa ebayin kuvassa on.
Jos oikein muistan, niin sellainen koukun tapainen hommeli johon pitää varsi kiinittää. Pitää tarkistaa, kun autoa näen seuraavalla kerralla, että mitä osia varresta lensi sinne lumi hankeen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Onko joku kokeillu vitaraan kemppilukkoja?? Onko ajettavuus millanen? Kääntyykö vielä? Tietty tarttee katsastukseen aina vaihdella murikkaa mutta eipä tuo kauhia homma ole hyötyyn nähren..
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Meinaatko molempiin akseleihin? Vitarasta en tiedä mutta muissa Suzukeissa eteneminen muuttuu huomattavasti vaikka hitsaa vaan takaperän kiinni. Vähän tulee kankeenmaksi, mutta enemmän on hyötyä kun haittaa.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#6
|
|||
|
|||
![]() Pitkän Suzukin kangaskatto
Kesä kun on tulossa niin heräsi ajatus onko kenelläkään havaintoa mistä LWB mallin SJ Suzukiin löytyisi kangaskatto + tarvittavat raudat, yms. Pikaisella googlettelulla ei tullut vastaan ja tee / teetä itse mahtaa olla turhan arvokas tai vaihtoehtoisesti työläs reitti. Ainakin ilman toimivaa mallia.
Semmosen "bikini-katon" voisi tietenkin laittaa jolloin lava jää paljaaksi, niitä saa huokeasti. On se lasikuitukatto sen verran työläs jumpata irti että jää tekemättä säiden suosiessa. http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-SJ413...lVkCkM&vxp=mtr Tuo oli oikeastaan ainut vastaan tullut ja siihen pitäisi virittää kehikko itse - melko rumakin ![]()
__________________
Suzuki SJ413 LWB -87 koirankuljetuskoppi Viimeksi muokannut Ruokoton : 11.04.2016 22:49 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Vuoden verran etsiskelin rättikattoa LWB: hen mutta ei löytynyt mitään asiallista. Kävi jo mielessä teettäminen pressu firmalla, mutta alustava arvio hinnasta pompsahti sen verran ylös että haaveeksi jäi.
Loppujen lopuksi mataloitin alkuperäistä kattoa leikkaamalla 12 sentin siivut kyljistä ja takaluukusta pois, ja takaluukun saranoinnin muutin ylös. Katon kiinnitys on nyt kahdeksalla lavalukolla, kun alkuperäinen kiinnitys on ainakin ziljoonalla ruuvilla. Joten katon saa muutamassa minuutissa irti kaverin kanssa tai yksin vinssi pukin avulla. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |