![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Onnittelut merkkiliikkeen päihittämisestä. ![]() Viitsitkö laittaa linkin noihin american Joen kuviin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tää missä mun auto kävi, oli ihan merkitön korjaamo, mutta kiitokset joka tapauksessa
![]() Nyt meni mulla propsit väärään paikkaan, se olikin Australian Joe, joka oli kuvan postannut. Eikä siinäkään juuri muuta näy kuin ne itse mikrosuodatin. Mut tämän kuvan innoittamana lähdin omaani kalastelemaan pois. http://www.4wdaction.com.au/forum/vi...?f=66&t=116416 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos. Mites sait omastasi tuon suodattimen ulos? Rautalangalla, magneetilla...?
Ei tuo oma Nissanisi vielä noilla kilometreillä antaudu, toinen omistani on 450 tkm ajettu eikä kuluta öljyäkään enää öljynsuodattimen kiristämisen jälkeen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Rautalangasta väänsin koukun, samantyyppisen ku aussi-joen kuvassa takana näkyy. Mulla kävi ehkä tuurikin, kun nyt sain sodattimen ekalla pilkillä ylös.
Jotkut neuvoo myös imeyttämään siitä reiästä esim. talouspaperilla naftat pois, niin näkee paremmin sinne. |
|
||||
|
||||
![]()
Morjens.
Kaverin puolesta kyselen jelppiä. Nissan d22 vm2001 4wd vaihdelaatikko ääntää ja laatikko on menossa pöydälle pikkuhiljaa. Onko millainen homma vaihtaa laakerit? Ja löytyykö mistä räjäytyskuvia? Onko kukaan purkanu kyseistä laatikkoa?
|
|||
|
|||
![]()
Tuli vaihdettua molemmat taakse menevät jarruputket kingcappiin ( vm.-88) kun oli tankin vierestä lahot (yllätys yllätys) ja nyt ei meinaa ilmaus onnistua. Olen yrittänyt ilmata oikeanpuoleisesta takasylinteristä mutta ei vaan tuu ilmaa pois. Eikä jarruihin tehoja... Tulee pelkkää nestettä ilman kuplia??! Jarrupaineen säätimessä oleva ilmaus ruuvi on soseena ja vasemman puolen takasylinterin ilmausruuvi poikki. Etu sylintereistä lähti molemmin puolin ilmausruuvit auki,auttaisiko asiaan ilmata myös sieltä?? Aika sekavan tuntuinen putkihässäkkä muutenkii mut kuntoonhan toi perkele olis saatava... Onko mitään hyviä vinkkejä??
Viimeksi muokannut Weber : 07.04.2016 19:24 |
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan on ennenkin ollut puhetta mutta pikasella haulla en löytänyt oikeen hyvin tietoa.
Eli tuli hankittua vm.87 SD25 koneinen king cabbi ja onhan se laiska ![]() Minkämoisia turboja ootte laitellut ja pärjääkö tolla vakiolla syöttöpumpulla? Mitään mahdotonta tehonlisäystä ei oo tarkotus hakee vaan ahdot jää luultavasti alle 0,7barin. Ainakin cooleri ja avarampi pakoputki kannattaa tehdä pakosarjan lisäksi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |