Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2005, 10:13
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Samaa soundia pukkaa mullakin.
Se kuminauha viritys hieman pisti arveluttamaan, että kiusaakohan se siirtäjää jos vedetään nauhalla "tappiin"?

Itte ratkaisin systeemin kiilaamalla soppelin puukalikan lämppäriä vasten ja sitten se kuminauha perään.
Keppi on siinä kohtaa missä se haluaakin olla ja ei helise.

Sen verta aikaa vievä (20 sek. jos palikka ei oo hukassa) viritys on ettei sitä jaksa vääntää kuin pitkille maantie siirtymille.

-jm

KoMk ry. Off Road Team

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin jako laatikko?? longfiedteam Tekniikka & Jutustelu 4 13.11.2006 06:53
O:vanteet 15", jako 5*112, ET~35 -P- O/M/V Renkaat ja vanteet 3 12.10.2006 20:09
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2006 00:36
LJ:n takaperä "kilisee"?? Setä Tekniikka & Jutustelu 9 06.06.2005 09:15
Onko sama jako? suzuki/bronco-83 (pika apua) Timbba Tekniikka & Jutustelu 3 21.07.2004 00:00


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).