![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Samaa soundia pukkaa mullakin. Se kuminauha viritys hieman pisti arveluttamaan, että kiusaakohan se siirtäjää jos vedetään nauhalla "tappiin"? Itte ratkaisin systeemin kiilaamalla soppelin puukalikan lämppäriä vasten ja sitten se kuminauha perään. Keppi on siinä kohtaa missä se haluaakin olla ja ei helise. Sen verta aikaa vievä (20 sek. jos palikka ei oo hukassa) viritys on ettei sitä jaksa vääntää kuin pitkille maantie siirtymille. -jm KoMk ry. Off Road Team
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hiluxin jako laatikko?? | longfiedteam | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.11.2006 06:53 |
| O:vanteet 15", jako 5*112, ET~35 | -P- | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 12.10.2006 20:09 |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| LJ:n takaperä "kilisee"?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.06.2005 09:15 |
| Onko sama jako? suzuki/bronco-83 (pika apua) | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.07.2004 00:00 |