Meinas tulla hidas päivä kun luvatut työkalut, ja erääseen toiseen hommaan tilatut osat eivät tulleetkaan. Rupesin sitten tussaroimaan yhteen vesikone-rojektiin telineitä. Asiakas osti uudet jarrut kun vanhat alkoivat vuosien vedessä lillumisen jälkeen olla valmiit.
Eipä ollutkaan ihan nopea homma kun stanu-osat eivät menekkään kellukepyöriin ilman reilua työstämistä. Kiinnityskorvien kellotus kun tehtaan reiät ei sovi, satula ottais telineeseen kiinni. Liukutapit ei sovi kun ovat liian pitkät, satula pujotetaan tuosta telineen ja kiinnityskorvan välistä paikoilleen. Tässä näyttää helpolta mutta annas olla kun ovat kellukkeen alla poterossa... pakko työstää kaikki mahdollinen että tulevat huoltohommat onnistuu ilman tuskailua. (paripyörät vielä tohon päälle) Neljä jarrua, kaikkiin sama homma. Eikä viittis tuhota kun koko satsi maksoi useamman tonnin.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|