Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.03.2016, 07:08
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.323
Perusasetus

Noihi valkosii pako venoihin ku epäilit et laihal kävis.
Diesel kone on tehoton laihal, ei soppaa ni ei tehoa eikä mustaa savua, musta savu on palamatonta ja diesel kone hajoo jos sitä nummea tulee ihan tolkuttomasti koska se kuumentaa konetta, ainaki näis vanhois esikammio vehkeis ongelmana. Ja äkkiä luuliset se valkonen väri johtus et kuumana käyny...
Bensa myllys taas päinvastoin, laihalla käyvä koke käy kuumana ja riski et sulaa, rikas seos jäähdyttää konetta.
Läpi kuseva viallinen suutin polttaa mäntää reijän juuri sen takia diesel myllys ku seos on liian rikas ja polttoaine ei pala kokonaa. Ite törmänny myös eri värisii nauloihin, liekkö vaikuttava tekijä minkä tahdin aikana mikäki pytty sammuu

__________________
-BJ-40
-hilux ln110 ex
-Land Cruiser HJ-45 ex
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com

Viimeksi muokannut burton : 19.03.2016 07:11
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2016, 08:57
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus

http://m.motonet.fi/fi/tuote/602302/...steliima-150-g
Laita tota liimaa väliin uuden pahvin kans. Ei oo kallista ainakaan, ja meillä ainaki hyviä kokemuksia tosta aineesta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.03.2016, 08:15
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Onkos toi etupyörän laakerien rasvaustsydeemi todettu hyväksi? Onko tullut vaseliinia sisäpuolen stefan läpi? Vai tuleeko uloimman laakerin läpi ylimääräiset?
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.03.2016, 09:56
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.972
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Onkos toi etupyörän laakerien rasvaustsydeemi todettu hyväksi? Onko tullut vaseliinia sisäpuolen stefan läpi? Vai tuleeko uloimman laakerin läpi ylimääräiset?
En muista onko tullut sisästefan kautta mutta muistaakseni uloimman kautta tuli. Rasvasin viimeksi kun napalukko oli irti mutta pitäisikin kokeilla painaa tavaraa sisään nyt kun kaikki nipussa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.03.2016, 14:44
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.972
Perusasetus

Uusi kansipahvi vaihdettu eilen illalla. Aika löysässä oli aikasemmat pultit kun 80Nm alkoi kiristymään. Korjausoppassa neuvottu 49Nm+90+90 astetta on aika paljon, varmaan jotain +250Nm, ainakin 300Nm asetettu momentiavain naksahti jossain vaiheessa. Kone kävi eilen vähän aikaa ja nyt kai aika paljon tasaisemmin. Katsotaan nyt kun sen ajaa lämpimäksi miten toimii. Jos toimii niin leima on edessä ennen Helatorstain reissua.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.03.2016, 15:03
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Tuossa viime viikonloppuna kun kansipahvin vaihdoin niin ohjeissa oli 25Nm + 90 ast + 90 ast
Sen jälkeen oli pakko kokeilla missä momentissa pultit oikeasti on.
120 Nm rupesi viimeeksi kiristetty pultti pyörähtämään, kiristysjärjestyksen ensimmäiset pultit pyörähti parhaimmillaan 90 astetta ennen kuin olivat siinä 120 Nm momentissa.
Kaveri tuumasi jälkeenpäin että kannenpulttien aluslevyt pitää olla hyvin öljytyt ennen momenttiin tiukkausta.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.03.2016, 17:15
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.448
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Tuossa viime viikonloppuna kun kansipahvin vaihdoin niin ohjeissa oli 25Nm + 90 ast + 90 ast
Sen jälkeen oli pakko kokeilla missä momentissa pultit oikeasti on.
120 Nm rupesi viimeeksi kiristetty pultti pyörähtämään, kiristysjärjestyksen ensimmäiset pultit pyörähti parhaimmillaan 90 astetta ennen kuin olivat siinä 120 Nm momentissa.
Kaveri tuumasi jälkeenpäin että kannenpulttien aluslevyt pitää olla hyvin öljytyt ennen momenttiin tiukkausta.
etkai menny vetää opelin venytys pultteja momenttiin...............
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty BJ-40 Projekti mss O/M/V Ajoneuvot 2 05.06.2016 20:17
Myydään Bj-40 projekti kares O/M/V Ajoneuvot 16 19.03.2014 23:04
Bj 40 projekti _JT_ Maasturiprojektit 277 28.02.2013 22:09
M: TOYOTA BJ-40 projekti tepa78 O/M/V Ajoneuvot 12 15.03.2008 15:47
Bj 40 -76 projekti elhapero Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2008 23:00


Sivu luotu: 05:36 (GMT +2).