![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Noihi valkosii pako venoihin ku epäilit et laihal kävis. Diesel kone on tehoton laihal, ei soppaa ni ei tehoa eikä mustaa savua, musta savu on palamatonta ja diesel kone hajoo jos sitä nummea tulee ihan tolkuttomasti koska se kuumentaa konetta, ainaki näis vanhois esikammio vehkeis ongelmana. Ja äkkiä luuliset se valkonen väri johtus et kuumana käyny... Bensa myllys taas päinvastoin, laihalla käyvä koke käy kuumana ja riski et sulaa, rikas seos jäähdyttää konetta. Läpi kuseva viallinen suutin polttaa mäntää reijän juuri sen takia diesel myllys ku seos on liian rikas ja polttoaine ei pala kokonaa. Ite törmänny myös eri värisii nauloihin, liekkö vaikuttava tekijä minkä tahdin aikana mikäki pytty sammuu
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com Viimeksi muokannut burton : 19.03.2016 07:11 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://m.motonet.fi/fi/tuote/602302/...steliima-150-g
Laita tota liimaa väliin uuden pahvin kans. Ei oo kallista ainakaan, ja meillä ainaki hyviä kokemuksia tosta aineesta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Onkos toi etupyörän laakerien rasvaustsydeemi todettu hyväksi? Onko tullut vaseliinia sisäpuolen stefan läpi? Vai tuleeko uloimman laakerin läpi ylimääräiset?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
En muista onko tullut sisästefan kautta mutta muistaakseni uloimman kautta tuli. Rasvasin viimeksi kun napalukko oli irti mutta pitäisikin kokeilla painaa tavaraa sisään nyt kun kaikki nipussa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Uusi kansipahvi vaihdettu eilen illalla. Aika löysässä oli aikasemmat pultit kun 80Nm alkoi kiristymään. Korjausoppassa neuvottu 49Nm+90+90 astetta on aika paljon, varmaan jotain +250Nm, ainakin 300Nm asetettu momentiavain naksahti jossain vaiheessa. Kone kävi eilen vähän aikaa ja nyt kai aika paljon tasaisemmin. Katsotaan nyt kun sen ajaa lämpimäksi miten toimii. Jos toimii niin leima on edessä ennen Helatorstain reissua.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuossa viime viikonloppuna kun kansipahvin vaihdoin niin ohjeissa oli 25Nm + 90 ast + 90 ast
Sen jälkeen oli pakko kokeilla missä momentissa pultit oikeasti on. 120 Nm rupesi viimeeksi kiristetty pultti pyörähtämään, kiristysjärjestyksen ensimmäiset pultit pyörähti parhaimmillaan 90 astetta ennen kuin olivat siinä 120 Nm momentissa. ![]() ![]() Kaveri tuumasi jälkeenpäin että kannenpulttien aluslevyt pitää olla hyvin öljytyt ennen momenttiin tiukkausta. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty BJ-40 Projekti | mss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2016 20:17 |
| Myydään Bj-40 projekti | kares | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 19.03.2014 23:04 |
| Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
| M: TOYOTA BJ-40 projekti | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 15.03.2008 15:47 |
| Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |