Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 15.03.2016, 16:27
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
RVS:ää oon käyttäny ja itekkin todennu toimivaks. Siitä nyt on monenlaista virallistakin testiä tehty TÜV:iä myöten. Ja epävirallisemmassa testissä ajettu Sierralla Helsingistä melkein Tampereelle ilman öljyjä.
Mä nyt en vaan osaa lainata silleen että lainauksen lainaus tulis mukaan.

Mutta että mihin sitä nokka-akselin tiivistettä siinä moottorissa tarvii jos siellä ei ole öljyä?

Nimim. Epätietoinen

Edit: jos ko. taunuksen moottori on ollut ohc niin ei ole mitenkään mahdollista että korjaamiseen on riittänyt 30 euroa jos ei sitten pakkauudella koneella ole testiä tehty, noistahan kuluu nokat puoleen melkein ensikäynnistyksellä
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron automaatti öljyjen vaihto jonbe Tekniikka & Jutustelu 5 09.08.2012 11:56
Dermosil -lisäaineet solihull Chit-Chat 10 01.12.2008 21:41
Automaatin öljyjen vaihto Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 9 16.05.2006 21:22
lisäaineet Tekniikka & Jutustelu 1 20.01.2006 09:39
Dieselin lisäaineet? okkiM Tekniikka & Jutustelu 25 02.01.2006 11:27


Sivu luotu: 11:38 (GMT +2).