![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ostettu Mulla ollut vuoden torissahttp://www.tori.fi/keski-suomi/Toyot...18427.htm?ma=1 "tarpeettomana" ja kilsoja tullut jotain 15 000 sillä aikaa ![]() Sen hinnasta vois esittää omankin näkemyksen, ohi ajaessa vois tarvittaessa jättää siihen Pielavedellekin. Ostettu |
|
|||
|
|||
![]()
Vasta leimattu farkku opeli?
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
riippuu siitä ooppelista ja hinnasta?
|
||||
|
||||
![]() avensis
Tuuppasin YV:n, huomenna voi soitella hyvin töihinkin kun ei oo porukkaa luokassa. Viestit tänne ja tekstarit myös OK.
|
|
||||
|
||||
![]()
vielä tarve... alle 1000e
|
||||
|
||||
![]()
vieläkään ei ole tullut tätä asiaa hoidettua
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ensi viikolla leimattu Opel Vectra -97 2.0 16v bensa?
Jakopää toissapäivänä huollettu sis. vesipumpun. Uudet sulat ![]() Edittinä: Akkukin kiiltää vielä uutuuttaan. Euroja halutaan 800. Ei vaihdokkeja, piha tarpeeksi täynnä nytkin. Viimeksi muokannut Yölento : 20.03.2016 16:12 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Melko kallista paskaa | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 9 | 28.07.2009 01:54 |
Uskomattoman kallista... | Joske | Chit-Chat | 1 | 31.01.2008 21:55 |
M: kaksi kallista, -MYYTY- | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 23.01.2007 16:08 |
Saksassa offikama kallista?!? | hector | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.04.2006 07:57 |
Ihanan kallista... (ziguli) | Reetu | Chit-Chat | 11 | 18.07.2005 19:50 |