![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]()
jos vaihdat poskilaakerin/t niin hammasvälys pitää säätää ja se tapahtuu niillä shimmilevyillä mitkä ovat laakerin ja kotelon välissä, niitä siirtämällä puolelta toiselle säädetään välystä, 12-bolt perä vaatii muistaakseni myös esijännitystä joten jos haluat perästä pitkä ikäisen niin näihin asioihin kannattaa paneutua. metro autosta saa suomen kieliset ohjeet perä remontteihin jonkinlaista korvausta vastaan. (tai sai pari vuotta sitten)
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Charge Lamp Relay rutisee (HJ-61) | knucklebone | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 25.03.2008 11:50 |
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.11.2007 13:07 |
O: GM 10 bolt lukkoperä | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.09.2006 11:33 |
Ristikonvaihto GM 10 bolt.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.04.2006 23:44 |
O. GM 12 bolt 4.11 Välitys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.01.2006 21:01 |