![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jotenkin lohdullista Tilanne on ihan kohtuullisesti hallinnassa ![]() Mulla ois käsitys, et tilanne on ihan kohtuullisesti hallinnassa tarkoittaa että tulipalo leviää enää hallitusti Tai syövän eteneminen on saatu hidastettua siihen, et voidaan antaa arvio kuukausista tai vuosista 6kk tarkkuudella
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#2
|
|||
|
|||
Silmät auki ja silleen.....
Normaalista poikkeavat saunan taakse ja silleen.....
![]() Tai mäkkärin edessä ja katuun....... ![]() http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201...32487_ul.shtml Sattuu tai tapahtuu....... Munkin naapurina asuu Libanoliainen yrittäjä jonka vaimo työskentelee maansa suurlähetystössä........ Lapset ns. suomalialaisia... ja vielä viisaitakin..... Silti.....juuri tulleet taivaan tavoittelijat on suurin uhka......... ps. Jos täällä alkaa paukkumaan niin..... Mä voisin olla vapaaehtoinen vastahyökkäykseen kasipyöräisillä. Alkaa oleen jo eletty elämä täkana.... plussaa jokainen päivä..... Viimeksi muokannut H_Nietu : 07.03.2016 17:27 |
|
#3
|
|||
|
|||
Vieraat, jotka tulivat ja paattivat jaada (isannoimaan) pysyvasti
Koska turvapaikanhakijat, Islam ja moskeijat liittyvat kiinteasti ja kiistattomasti toisiinsa, niin jokaisen terveella jarjella varustetun tulisi tietaa, mita seuraamuksia moskeijoiden rakentaminen tuo yhteisoihin ja yhteiskuntaan. Oheisena linkki Australian Current Affair-ohjelmaan seka kirjoitukseen moskeijoiden rakentamisen vaikutuksista Australiassa. Kirjoitus on tehty lahes kaksi vuotta sitten:
http://aca.ninemsn.com.au/article/9065751/mega-mosque http://pickeringpost.com/story/guest...d-to-stay/3280 Lisayksena kerrottakoon, etta 51,237 ruotsalaista muutti viime vuonna turvallisempiin ymparistoihin. Koko artikkeli ruotsalaisten maastamuutosta: http://speisa.com/modules/articles/i...ir5DY.facebook Viimeksi muokannut oziolli : 08.03.2016 11:45 Perustelu: Lisays |
|
#4
|
|||
|
|||
|
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pitäis vissiin ilmottautua turvapaikan hakijaks. Mikä tämän mamujen hyysäämisen taustalla on, saako valtio EU:lta tukia?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Voiskohan sitä hakee vaikka Affenanmaalta veropakolais-statusta itselleen...
Kyllä on maa mallillaan, ei voi muuta sanoa. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Poikain kans mietittii et jos työttömäks jää nii ruottii jonku kyyillä ja passi yms meree ja pakolaisena takas..
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Miksi tulla enää takaisin? Jos täällä ei elantoa saa ja Ruotsissa saa, niin...
__________________
Jukka |