![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Aloin tässä välissä vaihtamaan kardaanin ristikkoa. Sehän ei ollukkaan lukkorenkaalla lukittu, vaan tehty tuollainen stanssaus reunoihin(kuva). Onko irroitukseen muuta vinkkiä, kuin raaka voima? Ja millä uusi ristikko lukitaan paikalleen? Edit. Dremelillä hion stanssaukset pois, sitten lämpöä ja lekaa. Kohtalaisen helposti irtosi. Nyt vain pitäis keksiä, että millä uusi lukitaan. Jonkinlaiset stanssaukset saa ehkä kotikonstein tehtyä, mutta ei varmasti nuin hyviä.
Viimeksi muokannut Ippe69 : 05.03.2016 22:14 |
|
|
||||
|
||||
|
Sopiva prikka eli aluslevy siihen kupin päälle ja hitsipisteillä kiinni. Silleen mä oon tehny ja niin ne tekee ihan oikeissa korjaamoissakin.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vähän offtopiccia mutku tänne on kasautunu asiaan vihkiytyneitä niin: Mistas löytääis vanteet 15x8 tai 10 -89 w460 sarjalaiseen? Juukalaisilla hylly tyhjä eikä saa ennen kesää. Tarve asap.
|
|||
|
|||
|
Syksyllä kun kyselin, niin ei tainnu missään olla hyllyssä. Cros4wd:ltä ne sitten ostin, mutta tilaustavaraa oli sielläkin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mikähän pitäs olla ET? Mulla on 5kpl 10 tuuman vanteita. Olleet w463:ssa. Ei oo tullu eeteetä katottua/mitattua... |
|
|
|||
|
|||
|
Siitähän tuli parempi, ko uusi. Tönärillä mittasin, että olis keskellä, totuus paljastuu kun pääsee ajamaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Löytyisikö jostakin W463:n järkevän hintaisia käsijarruvaijereita ja ABS:n anturia etuakselille.
W460/461 käsijarruvaijerit olis n. 50 euroa kappale ja W463 jotain 150 euroa kappale.. Osaako joku sanoa mitä eroa niillä on? Autossa on rumpujarrut.. Ja samalla olis tarvetta ABS:n pyörintänopeusanturille. Anturin OEM numero 4635400317 tai Bosch 0 265 002 262 (ei ole enään saatavissa Boschina, eikä korvaavaa ole tarjolla). -Jyki |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://eshop.original-teile.de/index...am=A4635400317 |
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos pee! :-)
w463 300e pitäisi vaihtaa polttoaine linjat, mitä materiaalia ja kokoa suosittelee arvon raati? Itse mietin 8mm kuparia (kun putkari olen :-D ) riittääkö soppa siitä? Entä mitkä kierteet on w463 jarruputkissa? Nekin kun pitäis vaihtaa. Kartiot saan kotona mutta päät ois kiva käydä varuiksi ostaa uudet, ennen kuin alkaa hommaan. -sami- |
|
|
||||
|
||||
|
Cros4wd:tä saa parin vkon toimitusajalla 0 et:llä olevat vanteet. Kellään kokemusta tosta et:stä w460 kopassa?
|
|||
|
|||
|
Oliko peellä tieto/hyvä arvaus siitä, mikä tekee W460 vasemman puolen valojen satunnaista toimimattomuutta? Leimauksen takaraja lähestyy uhkaavasti ja muutama tuollainen pikkuvika vielä on
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |