Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.03.2016, 15:32
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpula Näytä viesti
Nyt sit mistä kannattaa jatkaa? Voimasanoja ei vielä tarvittu, ne ovat hyvässä säilössä toistaiseksi. Ahdas näky olevan moottorin edusta eli sen flektin kai joutuu irrottaan.
Se viskotuuletin on sitten "vasemmankäden" kierteellä, eli aukeaa päinvastaiseen suuntaan kuin normaali mutteri/pultti, eli myötäpäivään.
Se on aika vinkee ottaa normityökaluilla, mutta saattaa sinne jotain väliin mahtua, jos ei ole sitä ohutta mutka-avainta millä sen saa helpommin.

Ja nythän sulla on vielä ne loput kaavelin pultit avaamaatta, vai? Ne yläpään "kivat"

Jokos laskit ne ölpät pois? Ja irroitit kytkimen työsylinterin? Niitä kait seuraavaks...

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.03.2016, 15:42
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Öljyt vielä sisässä, hyväkö sanoit niistä kierteistä, olis saattanu muuten tulla mielenkiintoista. Tai sitten vatipäänä oisin vahingossa oikeen irrotellu

Ja nyt sitten esitän kansalle tyhmyyteni onko alla olevassa kuvassa oleva juttunen se työsylinteri?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.03.2016, 15:47
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Kyllä se siltä näyttää, on kaavelin kyljessä ja sinne menee nesteputket

Ei siinä mitään hävettävää ole jos kysyy.

Jos se olis startti, niin sitten siinä olis johdot. Startti näissä on kuskin puolella ja toi sylkkä apparin puolella.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2016, 15:54
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Mahtavaa! Käytin aukotonta päättelykykyäni ja tunnistin kaikki joten kuten tuntemani osat, niin tuo jäi jälelle ja oli vielä suht oikiassa paikassakin ollakseen oikia osa. noh lysti jatkuu taas pari tuntia huomena
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2016, 20:52
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Ja sitten laatikko kannatukseen niin saat ne ylemmät kytkinkopan kehäpulterot ehjinä pois, ettei ala retkottaa laatikon paino kiusana.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2016, 21:09
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Joo meinasinki, että huomena eka köyttää sen yläpuolelta ainaki. Ja meinasin kokkeilla eka, että jos sais ne yläpulen pultit ja mutterit iliman moottorin siirtelyä. Pienistä näpeistä saattaa onneksi kerrankin olla hyötyä, mutta huomena taas viisaampi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.03.2016, 22:02
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Huomasikkos muuten sen editin ohjeessa, et kun sulla on

kardaanit irti niin mikään EI pidä autoa paikallaan itsestään

eli kiiloja renkaisiin, ettei ole auto ulkona ja pahimmassa tapauksessa asentaja alla
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.03.2016, 22:03
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Thumbs up

Hieno on Disko! Sullon hyvä draivi päällä... Pitäis saaha ittellekki tuommonen into jostaki ja aijaa Range talliin moottoriremonttiin

Kuvat on kivoja, kuvaa jatkossaki yhtä ahkerasti
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapin Puukko Ex_inkkari Chit-Chat 1 09.04.2013 09:11
Kuvia Lapin reissulta J-T Chit-Chat 2 15.08.2006 14:09
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Lapin nelivedon sivut! Wago-78 Linkit 8 29.06.2004 21:00
Lapin Kulta vs Koff mika Oluet 0 24.01.2002 20:30


Sivu luotu: 00:01 (GMT +2).