![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se on aika vinkee ottaa normityökaluilla, mutta saattaa sinne jotain väliin mahtua, jos ei ole sitä ohutta mutka-avainta millä sen saa helpommin. Ja nythän sulla on vielä ne loput kaavelin pultit avaamaatta, vai? Ne yläpään "kivat" ![]() Jokos laskit ne ölpät pois? Ja irroitit kytkimen työsylinterin? Niitä kait seuraavaks...
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Öljyt vielä sisässä, hyväkö sanoit niistä kierteistä, olis saattanu muuten tulla mielenkiintoista. Tai sitten vatipäänä oisin vahingossa oikeen irrotellu
![]() Ja nyt sitten esitän kansalle tyhmyyteni onko alla olevassa kuvassa oleva juttunen se työsylinteri? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kyllä se siltä näyttää, on kaavelin kyljessä ja sinne menee nesteputket
![]() Ei siinä mitään hävettävää ole jos kysyy. Jos se olis startti, niin sitten siinä olis johdot. Startti näissä on kuskin puolella ja toi sylkkä apparin puolella.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mahtavaa! Käytin aukotonta päättelykykyäni ja tunnistin kaikki joten kuten tuntemani osat, niin tuo jäi jälelle ja oli vielä suht oikiassa paikassakin ollakseen oikia osa.
noh lysti jatkuu taas pari tuntia huomena
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ja sitten laatikko kannatukseen niin saat ne ylemmät kytkinkopan kehäpulterot ehjinä pois, ettei ala retkottaa laatikon paino kiusana.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Joo meinasinki, että huomena eka köyttää sen yläpuolelta ainaki. Ja meinasin kokkeilla eka, että jos sais ne yläpulen pultit ja mutterit iliman moottorin siirtelyä. Pienistä näpeistä saattaa onneksi kerrankin olla hyötyä, mutta huomena taas viisaampi
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Huomasikkos muuten sen editin ohjeessa, et kun sulla on
kardaanit irti niin mikään EI pidä autoa paikallaan itsestään eli kiiloja renkaisiin, ettei ole auto ulkona ja pahimmassa tapauksessa asentaja alla
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hieno on Disko! Sullon hyvä draivi päällä...
Pitäis saaha ittellekki tuommonen into jostaki ja aijaa Range talliin moottoriremonttiin![]() Kuvat on kivoja, kuvaa jatkossaki yhtä ahkerasti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapin Puukko | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 09.04.2013 09:11 |
| Kuvia Lapin reissulta | J-T | Chit-Chat | 2 | 15.08.2006 14:09 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |
| Lapin Kulta vs Koff | mika | Oluet | 0 | 24.01.2002 20:30 |