![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Oooh, kiitosta, olen onnellinen. Mie jopa ymmärsin valta osan lukemastani. Joo katoin just ikh:n mainosta ja huomasin mp nostimen ja haaveilin siitä. Huomena mie alotan ja nyt otan kuviaki.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ohjaustehostimen pumppu on varmaan tullut tiensä päähän. On helppo (ja halpa) vaihtaa, samalla tietty uudet nesteet systeemiin. Niin ja osta laadukas pumppu, ite vaihdoin Shitpartin halpiksen niin vuoden päästä oli jo sökö.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ok, pittää sitä ohjaustehostinta miettiä joskus myöhemmin, pari kuukautta vielä aikaa.
Mutta tänään sain alotettua jotaki. Irrottelin nupit ja kässärivaijerin ja sen pakkivalon liittimet molikkoineen päivineennä, luultavasti turhaan :'D Sitten irrottelin kardaanit eestä ja takkaa, irrotin molemmat kaikista päistä. Tuntu olevan melko tiukassa pultit aluksi, totta mie väänsin väärään suuntaan. Mutta välissä irrotti pakoputken, niin olivat löystyneet iteksiään luojan kiitos tai sitten voimaa tuli mahoton lissää. Sitten sain sen rungon välissä olevan palkin irti. Sitten irrottelin vielä siitä mikälie kytkinkupusta alhaalta kivuttomasti irtoavat pultit ja mutterit. Nyt sit mistä kannattaa jatkaa? Voimasanoja ei vielä tarvittu, ne ovat hyvässä säilössä toistaiseksi. Ahdas näky olevan moottorin edusta eli sen flektin kai joutuu irrottaan. Viimeksi muokannut kumpula : 03.03.2016 15:26 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ja en tajua, miksi kuvat ei näy, onne ennen näkyny saateri, kun samalla lailla laittanu...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Korjaa noihin kuvien osoitteisiin 'album' sanan tilalle 'picture' ni sit näkyy.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 03.03.2016 15:25 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jihuuuuuuuu, kiitos!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se on aika vinkee ottaa normityökaluilla, mutta saattaa sinne jotain väliin mahtua, jos ei ole sitä ohutta mutka-avainta millä sen saa helpommin. Ja nythän sulla on vielä ne loput kaavelin pultit avaamaatta, vai? Ne yläpään "kivat" ![]() Jokos laskit ne ölpät pois? Ja irroitit kytkimen työsylinterin? Niitä kait seuraavaks...
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Öljyt vielä sisässä, hyväkö sanoit niistä kierteistä, olis saattanu muuten tulla mielenkiintoista. Tai sitten vatipäänä oisin vahingossa oikeen irrotellu
![]() Ja nyt sitten esitän kansalle tyhmyyteni onko alla olevassa kuvassa oleva juttunen se työsylinteri? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kyllä se siltä näyttää, on kaavelin kyljessä ja sinne menee nesteputket
![]() Ei siinä mitään hävettävää ole jos kysyy. Jos se olis startti, niin sitten siinä olis johdot. Startti näissä on kuskin puolella ja toi sylkkä apparin puolella.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Mahtavaa! Käytin aukotonta päättelykykyäni ja tunnistin kaikki joten kuten tuntemani osat, niin tuo jäi jälelle ja oli vielä suht oikiassa paikassakin ollakseen oikia osa.
noh lysti jatkuu taas pari tuntia huomena
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapin Puukko | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 09.04.2013 09:11 |
| Kuvia Lapin reissulta | J-T | Chit-Chat | 2 | 15.08.2006 14:09 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |
| Lapin Kulta vs Koff | mika | Oluet | 0 | 24.01.2002 20:30 |