Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2016, 14:28
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Oooh, kiitosta, olen onnellinen. Mie jopa ymmärsin valta osan lukemastani. Joo katoin just ikh:n mainosta ja huomasin mp nostimen ja haaveilin siitä. Huomena mie alotan ja nyt otan kuviaki.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2016, 15:01
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Ohjaustehostimen pumppu on varmaan tullut tiensä päähän. On helppo (ja halpa) vaihtaa, samalla tietty uudet nesteet systeemiin. Niin ja osta laadukas pumppu, ite vaihdoin Shitpartin halpiksen niin vuoden päästä oli jo sökö.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.03.2016, 14:59
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Ok, pittää sitä ohjaustehostinta miettiä joskus myöhemmin, pari kuukautta vielä aikaa.

Mutta tänään sain alotettua jotaki. Irrottelin nupit ja kässärivaijerin ja sen pakkivalon liittimet molikkoineen päivineennä, luultavasti turhaan :'D
Keskikonsoli oli siis valmiiksi sökö en raivopäissäni rikkonu.

Sitten irrottelin kardaanit eestä ja takkaa, irrotin molemmat kaikista päistä. Tuntu olevan melko tiukassa pultit aluksi, totta mie väänsin väärään suuntaan. Mutta välissä irrotti pakoputken, niin olivat löystyneet iteksiään luojan kiitos tai sitten voimaa tuli mahoton lissää. Sitten sain sen rungon välissä olevan palkin irti.
kuvassa irtonaisia osia.

Sitten irrottelin vielä siitä mikälie kytkinkupusta alhaalta kivuttomasti irtoavat pultit ja mutterit.

Nyt sit mistä kannattaa jatkaa? Voimasanoja ei vielä tarvittu, ne ovat hyvässä säilössä toistaiseksi. Ahdas näky olevan moottorin edusta eli sen flektin kai joutuu irrottaan.

Viimeksi muokannut kumpula : 03.03.2016 15:26
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2016, 15:10
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Ja en tajua, miksi kuvat ei näy, onne ennen näkyny saateri, kun samalla lailla laittanu...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2016, 15:22
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpula Näytä viesti
Ja en tajua, miksi kuvat ei näy, onne ennen näkyny saateri, kun samalla lailla laittanu...
Korjaa noihin kuvien osoitteisiin 'album' sanan tilalle 'picture' ni sit näkyy.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 03.03.2016 15:25
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2016, 15:26
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HeikkiH Näytä viesti
Korjaa noihin kuvien osoitteisiin 'album' sanan tilalle 'picture' ni sit näkyy.
Jihuuuuuuuu, kiitos!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.03.2016, 15:32
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpula Näytä viesti
Nyt sit mistä kannattaa jatkaa? Voimasanoja ei vielä tarvittu, ne ovat hyvässä säilössä toistaiseksi. Ahdas näky olevan moottorin edusta eli sen flektin kai joutuu irrottaan.
Se viskotuuletin on sitten "vasemmankäden" kierteellä, eli aukeaa päinvastaiseen suuntaan kuin normaali mutteri/pultti, eli myötäpäivään.
Se on aika vinkee ottaa normityökaluilla, mutta saattaa sinne jotain väliin mahtua, jos ei ole sitä ohutta mutka-avainta millä sen saa helpommin.

Ja nythän sulla on vielä ne loput kaavelin pultit avaamaatta, vai? Ne yläpään "kivat"

Jokos laskit ne ölpät pois? Ja irroitit kytkimen työsylinterin? Niitä kait seuraavaks...
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.03.2016, 15:42
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Öljyt vielä sisässä, hyväkö sanoit niistä kierteistä, olis saattanu muuten tulla mielenkiintoista. Tai sitten vatipäänä oisin vahingossa oikeen irrotellu

Ja nyt sitten esitän kansalle tyhmyyteni onko alla olevassa kuvassa oleva juttunen se työsylinteri?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.03.2016, 15:47
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.481
Blog Entries: 5
Perusasetus

Kyllä se siltä näyttää, on kaavelin kyljessä ja sinne menee nesteputket

Ei siinä mitään hävettävää ole jos kysyy.

Jos se olis startti, niin sitten siinä olis johdot. Startti näissä on kuskin puolella ja toi sylkkä apparin puolella.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.03.2016, 15:54
kumpula kumpula ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.14
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 93
Perusasetus

Mahtavaa! Käytin aukotonta päättelykykyäni ja tunnistin kaikki joten kuten tuntemani osat, niin tuo jäi jälelle ja oli vielä suht oikiassa paikassakin ollakseen oikia osa. noh lysti jatkuu taas pari tuntia huomena
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lapin Puukko Ex_inkkari Chit-Chat 1 09.04.2013 09:11
Kuvia Lapin reissulta J-T Chit-Chat 2 15.08.2006 14:09
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Lapin nelivedon sivut! Wago-78 Linkit 8 29.06.2004 21:00
Lapin Kulta vs Koff mika Oluet 0 24.01.2002 20:30


Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).