Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.02.2016, 23:27
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

joskus on joutunu hätäpäissään moisia soveltamaan hydraulilinjoihin ja ongelmana on, että hitsaus karkaisee nuo liittimet ja ne ei kestä tärinää. Hydraulilinjat kestäny tuolla lailla korjattuna noin 12h.

__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2016, 08:11
Mikadoo Mikadoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.14
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewerglade Näytä viesti
joskus on joutunu hätäpäissään moisia soveltamaan hydraulilinjoihin ja ongelmana on, että hitsaus karkaisee nuo liittimet ja ne ei kestä tärinää. Hydraulilinjat kestäny tuolla lailla korjattuna noin 12h.
juu, tässä nyt ei mene kuin 8bar ilmaa. On nuo yleensä kestänyt hitsaamalla, varmaan vuosi sitten tehtiin kaivuriin pientä parannusta niin piti yksi liittimen kulma muuttaa niin sekin tehtiin hitsaamalla, tuuman letkulähtö ja paineita lähemmäs 300bar.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.03.2016, 22:06
KaaliG KaaliG ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.02.16
Sijainti: Pori, Suomi
Viestit: 39
Perusasetus

Hitsi täähän etenee jokasella vilkasulla aina reippaasti. Oliko tää malli yks piirisellä jarrujärjestelmällä muuten?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.03.2016, 15:27
Mikadoo Mikadoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.14
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KaaliG Näytä viesti
Hitsi täähän etenee jokasella vilkasulla aina reippaasti. Oliko tää malli yks piirisellä jarrujärjestelmällä muuten?
Mitä meinaat yks piirisellä?



edit:



Kopissa on jousitus testattu 0.12 tonnin painolla.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.03.2016, 15:31
Mikadoo Mikadoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.14
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 42
Perusasetus

Mistä kannataa kysellä vinssijä? sähkö tai hydrauli. vai teenkö ite?

vetotehoa pitäs saada 6000kg++++++

Viimeksi muokannut Mikadoo : 07.04.2016 17:47
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2016, 10:29
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Käviskö mekaaninen vinssi? Ruotsalainen ja vetää varmasti enemmän kuin 6000kg.
http://www.tori.fi/pohjois-karjala/V...a=9&w=1&last=1

Niin eipä tässä laitoksessa ollu sitä ulosottoa, eikä minulla kyllä ole myydä sellaista.

Viimeksi muokannut Tumi : 09.03.2016 10:39
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.03.2016, 12:31
Mikadoo Mikadoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.14
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 42
Perusasetus

Tuolta saksanmaalta näyttää löytyvän asiallisia hydraulivinssejä. tai sähkö.. kumpaa sit lähtee ostamaan.. molemmissa on omat hyvät puolensa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.03.2016, 00:32
KaaliG KaaliG ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.02.16
Sijainti: Pori, Suomi
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikadoo Näytä viesti
Mitä meinaat yks piirisellä?
Sitä et kun eikös sun pääjarru sylinteristä oo vaan yks lähtöja se jaetaan kaikille jarruille matkalla vai kattoinko väärin?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 10.03.2016, 07:40
Mikadoo Mikadoo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.05.14
Sijainti: Ilomantsi
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KaaliG Näytä viesti
Sitä et kun eikös sun pääjarru sylinteristä oo vaan yks lähtöja se jaetaan kaikille jarruille matkalla vai kattoinko väärin?
Joo näin se ainakin oli ennen ja samalla tavalla annoin olla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Unimog ja MB moottorien varaosaluetteloita sekä Unimog käyttöohjekirjoja elegance1972 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.04.2014 20:14
Myydään / Vaihdetaan unimog jyke66 O/M/V Ajoneuvot 5 19.04.2013 03:13
Unimog pekkasforest Tekniikka & Jutustelu 17 21.09.2009 18:52
M. Unimog Taisto O/M/V Ajoneuvot 3 13.11.2006 22:18
M: UNIMOG toyo O/M/V Ajoneuvot 1 18.12.2005 16:59


Sivu luotu: 05:18 (GMT +2).