![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() hätänen vehe ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Vaikken mitään tiedäkkään, niin laittaisin rullien vedosta pikkuisen putken puristuksen puolelle, että kiristäisi rullia samalla kun syöttää
Ja mites kun kuulostaisi, että ahdistaa letkuista/putkista kun pumppu huutaa vaikkei leikkuri vielä puristakkaan ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Letkut katkasulle on nyt nurkista löytyneistä puolituumasista kasattu. Ne ahistaa jonku verran ja tuntuu että venttiilikin ahistaa jos ei työnnä vipua pohojaan. Vetomoottoreille mennee kolomevarttiset letkut.
Vedolta paine sylinterille mutta miten sylinterin paluupuoli? Rullien ja terien painatus oli samalla lohkolla mutta terät paino liikaa puuta vasten vaikka niitten sylinteri onkin pieni. Laitettiin sitten omille lohkoille niin terät alako toimii. Niitte jousto/painatus on tehty paineakkujen avulla. Loppu vaan sopivat nipat että ois saatu rullatkin pelaamaan paineakkujen kans. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eikö se paluu toimisi ihan normaalisti, eihän veto ole päällä silloin kun rullat avaa?
Sitä tarkoitin, et kun rullia ajetaan syötölle niin olisi pienellä 1/4 tuumasella putkella paine rullien puristukselle Jäisi toi rungon ohentuessa pidon katoaminen pois Eli rullien vetomoottorille sisään menevään putkeen T-haara josta ohuella putkella T-haara sylinterien painatuksen puolelle Silloin kun rullat avaa, niin pyörityksen lohkohan on kiinni jolloin siellä on paine vastassa ja jos rullat on vapaalla silloin kun ei ole pyöritystä, niin haittaako jos rullat avatessa pyörähtää Jos ite tekisin niin varmaankin rullien syöttö/pyöritys kulkisi puristuksen kautta kokonaan, eli kun rullat puristetaan kiinni puuhun ne pyörisi samalla paineventtiiliä vasten silloin kiristys olisi aina ja peruuttaessa sen verran mitä paineventtiili vastustaa Tai sit paineventtiilin korvaa sulkevalla sähköventtiilillä, jolloin onnistuu myös rullien puristaminen ilman, et ne pyörii, sulkee vaan sen venttiilin niin rullien moottorien öljyn paluu estyy, ainoo kestääkö moottorin stefat täysiä paineita mitä pumppu jaksaa survoa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo ymmärrän mitä tarkoitat ja kyllä siinä ideaa on. Sitä vain tarkoitin paluulla että puristussylinterin varren puoleltahan pitäisi öljyn päästä pois että sylinteri voi liikkua?
Ja mitä tapahtuu pattien ja mutkien kohdalla kun rullien pitäisi joustaa aukipäin? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Koura ois paikallaan, tosin letkut vielä uupuu.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mitä se nyt tekee pahkan kohdalla? Ja pääseehän se öljy pois sieltä puristussylinterin varren puolelta kun aukeaahan ne nytkin Ite asiassa jos kaikki menis hyvin voi jopa tehdä sellaisen, et väistää pahkan ja rullat vaan pyörähtää nopeemmin männän puolelta poistuvan öljyn myötä Eli puristus sylinteristä tulisi öljyä pahkan kohdalla pyörityksen puolelle ja nopeuttaisi rullaa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Terien letkutus oli noin kun tuosa alla olevasa kuvasa. Toimi hyvin ja puristusvoimakin pieneni sopivaksi. Nyt rullien letkutus on samoin. En oo vielä testannu. Paineakku pitää puristuksen ja joustaa. Tuolla tavalla ei puristusliikkeeseen tarvita niin palijo ölijyä niin voi nuo akut paremmin riittää.
Jos rullien puristus jää nyt liian kevyeksi noin niin pittää sitten tehä tuo Nikuzain ehottama muutos. Sillon ainakin puristuksen pitäs riittää mutta paineiskut kyllä rasittaa vähän enempi hydraulipuolta ja ite laitteen osia. Vaan tassaahan tuosakin tuo akku niitä. |