Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2005, 20:42
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

jep jep tohon se ääni viittaisi. rohkeesti auki vaan, ei sieltä mitään ihmeellistä löydy. itellä oli ennen kymppipulttinen ja sihen ton operaation tein. aikaa meni jotain kolmen tunnin huitteissa mut vähän opeteltiin samal. niin ja vetarit sai ainakin siitä vedettyä ulos irroittamatta rengasta. kannattaa harkita jos hommaan ryhtyy et vaihtaisko samal avaamisel akseliputken päissä olevat laakerit ja stefat, ei varmaan paljoo maksa ja on helppoa samal. ja sitten ku kokoot sitä ni kiristä varovasti tai tulee niinku mulle et on vaan 9 pulttinen perä, vähän heikot kierteet.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Charge Lamp Relay rutisee (HJ-61) knucklebone Tekniikka & Jutustelu 11 25.03.2008 11:50
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 13:07
O: GM 10 bolt lukkoperä Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.09.2006 11:33
Ristikonvaihto GM 10 bolt.. SamiN Tekniikka & Jutustelu 3 25.04.2006 23:44
O. GM 12 bolt 4.11 Välitys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.01.2006 21:01


Sivu luotu: 12:28 (GMT +2).