![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() jep jep tohon se ääni viittaisi. rohkeesti auki vaan, ei sieltä mitään ihmeellistä löydy. itellä oli ennen kymppipulttinen ja sihen ton operaation tein. aikaa meni jotain kolmen tunnin huitteissa mut vähän opeteltiin samal. niin ja vetarit sai ainakin siitä vedettyä ulos irroittamatta rengasta. kannattaa harkita jos hommaan ryhtyy et vaihtaisko samal avaamisel akseliputken päissä olevat laakerit ja stefat, ei varmaan paljoo maksa ja on helppoa samal. ja sitten ku kokoot sitä ni kiristä varovasti tai tulee niinku mulle et on vaan 9 pulttinen perä, vähän heikot kierteet.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Charge Lamp Relay rutisee (HJ-61) | knucklebone | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 25.03.2008 11:50 |
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli | tare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.11.2007 13:07 |
O: GM 10 bolt lukkoperä | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.09.2006 11:33 |
Ristikonvaihto GM 10 bolt.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.04.2006 23:44 |
O. GM 12 bolt 4.11 Välitys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.01.2006 21:01 |