![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaa... selväselvä. Omasta aikanaan purin rattipylvään irti ja osiin, eipä tullut mieleenkään että tuo kohta voisi löystyä. Kai tietysti jos rattia tosiaan riuhtaa perseen asentoa parantaessa niin löystyy ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se tiltin saranapiste on ylempänä ja pitää purkaa pois että pääsee kiinni noihin runkoruuveihin.... 1.5-2h menee kun kiristän....
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nojoo täytyy koittaa perehtyä viikonloppuna asiaan
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=w-z9lvhWZLA
http://www.jcroffroad.com/product/STR/1TS-UTK.html Saako kilpiin suomessa tollasen muutoksen?
__________________
And under the light of the Sun I shall slay Giants. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() En katsonut videota ihan loppuun asti, mutta sinulle on lie selvää että ohjauksen välivarren (draglink) ja panhardin pitää olla muutoksen jälkeenkin samassa kulmassa, tai muuten seuraa armoton määrä bumpsteeriä.. Eli käytännössä panhardin akselinpuoleinen kiinnityspiste olisi hyvä nostaa riittävän ylös, ja vastaavasti muuttaa panhard sitten sopivaksi. Miksikö näin? Koska akselilta panhardia nostaessa auton instant center:in korkeus nousee, ja samalla siis IC:n ja painopisteen korkeuden välinen etäisyys pienenee -> auton kori kallistelee mutkissa tai metsän kallistuksissa vähemmän.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla pitää vakaajan kiinnikkeet laittaa kuntoon muutenkin.
Vänkärin puoleinen akselin kiinnike kun osuu jouseen, taidettu jarruttaa penkalla joskus. Panhardikin on niin sohlo että vaihtuu parempaan jossain vaiheessa.
__________________
And under the light of the Sun I shall slay Giants. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Noniin, soittelin taasen jeepistä että miltä leimaaminen näyttää.
Niin sehän on kerinnyt käymään kansiremontissa, katti ja osa putkea on myös vaihettu että pakokaasut on saatu kuriin. Tästä päästäänkin siihen että mites tuon katin kanssa uskaltaako sen poistaa jos otteessa ei lue vähäpäästöisyydestä mitään? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |