Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2016, 10:42
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Ok.. ne on siis nuo numerolla "32" olevan kiinnikelevyn pultit tulipeltiin mitkä löystyy? Kojelaudan alaosaan kiinnittyvä vaakatuki vissiin pysyy kireällä?

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.02.2016, 13:19
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ok.. ne on siis nuo numerolla "32" olevan kiinnikelevyn pultit tulipeltiin mitkä löystyy? Kojelaudan alaosaan kiinnittyvä vaakatuki vissiin pysyy kireällä?
No ei, vaan tuon osan nro 41 kiinnitys tuohon putkeen nro 42.
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.02.2016, 13:57
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Jaaaaa... selväselvä. Omasta aikanaan purin rattipylvään irti ja osiin, eipä tullut mieleenkään että tuo kohta voisi löystyä. Kai tietysti jos rattia tosiaan riuhtaa perseen asentoa parantaessa niin löystyy Toisaalta itsellä oli tilttiratti, taitaa noille main osua se kallistussysteemi. Ei oikein muista enää, kun XJ:tä viimeksi ropeltanut n.6 vuotta sitten
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.02.2016, 14:05
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Se tiltin saranapiste on ylempänä ja pitää purkaa pois että pääsee kiinni noihin runkoruuveihin.... 1.5-2h menee kun kiristän....
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.02.2016, 14:09
Mettäkana Mettäkana ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.14
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 130
Perusasetus

Nojoo täytyy koittaa perehtyä viikonloppuna asiaan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.02.2016, 19:59
Shortie:n Avatar
Shortie Shortie ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Tervola
Viestit: 81
Perusasetus

https://www.youtube.com/watch?v=w-z9lvhWZLA
http://www.jcroffroad.com/product/STR/1TS-UTK.html

Saako kilpiin suomessa tollasen muutoksen?
__________________
And under the light of the Sun I shall slay Giants.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.02.2016, 21:26
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shortie Näytä viesti
Saa toki, eihän tuossa ole mitään hämminkiä. Kunhan siis vain pidät huolen siitä, että saat vielä soviteltua etuvakaajan paikalleen
En katsonut videota ihan loppuun asti, mutta sinulle on lie selvää että ohjauksen välivarren (draglink) ja panhardin pitää olla muutoksen jälkeenkin samassa kulmassa, tai muuten seuraa armoton määrä bumpsteeriä..

Eli käytännössä panhardin akselinpuoleinen kiinnityspiste olisi hyvä nostaa riittävän ylös, ja vastaavasti muuttaa panhard sitten sopivaksi. Miksikö näin? Koska akselilta panhardia nostaessa auton instant center:in korkeus nousee, ja samalla siis IC:n ja painopisteen korkeuden välinen etäisyys pienenee -> auton kori kallistelee mutkissa tai metsän kallistuksissa vähemmän.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 08:06 (GMT +2).