Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2016, 04:43
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Eipä vielä eilen ollut tätäkään uutisoitu, ihan täysin. Ihon väriltään ruskea, vaikutti ulkomaalaiselta...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016...57615_uu.shtml

  #2  
Vanha 23.02.2016, 09:12
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.070
Perusasetus

Pohjolaan tunkeutujat ovat hieman paremmassa kunnossa:

http://riippumatonmedia.com/2016/02/...aahanpyrkijaa/
  #3  
Vanha 23.02.2016, 09:22
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.070
Perusasetus

Eehhehe...

MIES PIDÄTETTIIN POSSUHATUN VUOKSI!: ¨SAATTAA LOUKATA MUSLIMEITA¨

http://riippumatonmedia.com/2016/02/...limeita%C2%A8/


Nyt menis muutama possuhattu kaupaksi.
  #4  
Vanha 23.02.2016, 22:30
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Jokainen on joskus kuullut sanonnan, jota Suomen miehet ja koko kansa hoki sotiessaan vihollista vastaan: Kaveria ei jätetä!

Päättäjät ja poliitikot ovat sen tehneet jo kauan aikaa sitten: he ovat jättäneet kaverin. Olin ennen ylpeä siitä, että olen suomalainen, nyt häpeän sitä suuresti.

http://www.savonsanomat.fi/mielipide...a443328ad78467
  #5  
Vanha 24.02.2016, 02:27
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Unhappy

Minulle kaikki ja heti!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Jokainen on joskus kuullut sanonnan, jota Suomen miehet ja koko kansa hoki sotiessaan vihollista vastaan: Kaveria ei jätetä!

Päättäjät ja poliitikot ovat sen tehneet jo kauan aikaa sitten: he ovat jättäneet kaverin. Olin ennen ylpeä siitä, että olen suomalainen, nyt häpeän sitä suuresti.

http://www.savonsanomat.fi/mielipide...a443328ad78467
Nykyään on päättäjiltä opittu uusi versio: Kaverille ei jätetä!
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  #6  
Vanha 24.02.2016, 05:48
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Jokainen on joskus kuullut sanonnan, jota Suomen miehet ja koko kansa hoki sotiessaan vihollista vastaan: Kaveria ei jätetä!

Päättäjät ja poliitikot ovat sen tehneet jo kauan aikaa sitten: he ovat jättäneet kaverin. Olin ennen ylpeä siitä, että olen suomalainen, nyt häpeän sitä suuresti.

http://www.savonsanomat.fi/mielipide...a443328ad78467
Hienosti ja asiallisesti kirjoitettu kaikkien ei tarvitse olla suvakkeja näiden partaturistien edessä.
  #7  
Vanha 24.02.2016, 08:04
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Vapautettu terroristi


http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/a...001124813.html


Mitenhän lie on tuleeko sieltä takaisin järkyttynyt tyttönen

Vai se pelottavampi ja todennäköisempi mahdollisuus, eli koulutettu terroristi. Joka tekee kouluunsa itsemurhapommi iskun, heti kun kouluun uudestaan pääsee


Jos netistä löytyy ohjeet tehdä tehokas pommi sillä mitän löytyy joka kodin komeroista, niin mitä sitten koulutettu itsemurha pommittaja pystyy
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #8  
Vanha 24.02.2016, 12:51
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Kaikki jotka on syntyneet Suomessa ei oo suomalaisia.
Aivan kuten kaikki hevostallissa syntyneet ei oo hevosia.
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
  #9  
Vanha 25.02.2016, 05:09
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Jokainen on joskus kuullut sanonnan, jota Suomen miehet ja koko kansa hoki sotiessaan vihollista vastaan: Kaveria ei jätetä!

Päättäjät ja poliitikot ovat sen tehneet jo kauan aikaa sitten: he ovat jättäneet kaverin. Olin ennen ylpeä siitä, että olen suomalainen, nyt häpeän sitä suuresti.

http://www.savonsanomat.fi/mielipide...a443328ad78467
Tais olla asianmukaisesti kirjoitettu, koska ei enään löydy koko sivua...

Ja toi ruotsalais likka, sais pysyy siel, minne on halunnut mennä, Vituttaa tuollainen... Eli aikaisemman kanssa samoilla linjoilla, koulusurmia odotellessa...
  #10  
Vanha 25.02.2016, 22:55
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 Näytä viesti
Tais olla asianmukaisesti kirjoitettu, koska ei enään löydy koko sivua...
Oli, eikä mitenkään yli mennyt. Mutta ei suvakkien mieleen varmastikkaan.
  #11  
Vanha 25.02.2016, 23:40
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Oli, eikä mitenkään yli mennyt. Mutta ei suvakkien mieleen varmastikkaan.
x2 todella asiallisesti oli kirjoitettu, ihmetellä täytyy että se(kin) on poistettu.

Mutta tätähän se on se sananvapaus nykyään Suomessa. Sitä ei oikeasti ole, vaan kaikki sensuroidaan ja hyssytellään. Asiallisetkin kirjoitukset.

Vituttaa moinen, ei tää kohta ole sen vapaampaa ja kontrolli kohta kuin Pohjois-Koreassa tai itänaapurissa.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #12  
Vanha 26.02.2016, 05:55
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Oli, eikä mitenkään yli mennyt. Mutta ei suvakkien mieleen varmastikkaan.
Eihän suomaliassa ole sensuuria eihän ?

Itänaapurin lehdistöä moititaan ja samaa tehdään ihan kotimaassakin ihan valtion tukemana.

Näissä partalapsissa pyörii iso bisnes ja työllistävät ihmisiä ja sekin osana havaittava että täällä suomenkin kamaralla tehdään ihan laillista bisnestä näillä ihmisillä.

Suomen edellisten presidenttivaalien "kakkonen" nenkin osasi sanoa, rikolliset ainekset pitää palauttaa välittömästi , keksiköhän asian ihan itse vai kertoiko joku sen hänelle.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:57 (GMT +2).