![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Aika monta henkee siinä tekee töitä kun jostain rovaniemen periltä tai missä ne sit lieneekään kuskataan Helsinkiin ja viranomaiset yms. kyllähän siinä pari tonnii äkkii menee että saahaan muta...Pakolainen takas mistä tuli.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Iso penni siinä venytetään jatkossa jos näitä sek5ituristeja saadaan oikeesti lennätettyä pois. Pussatkoon vaan lattiaa kotonaan, eikä haluttomia täällä.
|