![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tänään sitten rojekti jatkui osia otin irti kiivalla tahdilla ja ylimääräisiä kaiken moisia johto viritelmiä purettu. ja nyt näyttää osittain tältä Ja siis tavoitteena olisi ottaa kori pois rungolta ja hiekkapuhaltaa ja korjata ruosteet ja sitten joku kiva maalipäälle sähköt palauttaa alkuperäiseen uskoonsa jonka jälkeen sitten tehdä lisäilyjä mitä tarvitsee valoja ym. Alustan osalta tulee g-mersun tukivarret ja jouset ja jotku procompin iskarit mitkä löytyy. myös yritetään jaksaa puhaltaa ja maalailla uudet puslat tarvisin tukivarsiin niistä vinkejä otetaan vastaan. ![]() Moottori pitäisi vaihtaa turbolliseen mikä löytyy hyllystä, ja vähän ehkä syöttöä ym. akselistoa pitäisi muakata niin että pätkän takaperä eteen etuperäksi että saa eteen kitka lukon ja sitä pitäisi samalla koittaa kiristellä ja taakse tulee sitten kokonaan turbollisen pitkän iso taka-akseli. Vinssiksi hommattu tojon mekaaninen mikä olisi tarkoitus sijoittaa keskelle autoa niin että naru kulkisi ensiksi taakse ja sitä kautta eteen että sais yhellä vinsillä vedettyä molempiin suuntiin. Tossa niinku sillain pääpiirteittäin mitä yritettään keppostella. ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pylpyrän kohta kannattaa sitten tehdä vahvaksi, ettei petä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Hienoa
Itellä alkaa samankaltainen rojekti tahti vain tulee varmasti olemaan hitaampi enkä alkuperäisestä akseleita paljon muuttele... Tsemppiä ja iloista mieltä rojektiin
![]() En ala kisaamaan rojektissa ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tsemiä ja iloista mieltä myös ajelijan rojektiin. Ja kyllä niitä tämänkin rojektin kanssa vielä tarvitaan. elinen meni kapuloidessa ja tänäpä tuli sitten vähän puuhailtua perus rattiakseli systeemi poies ja kaikki loppu mikä kojelauta kompleksista lähti hyvin o ruoste noussu tuulilasin alareunastakin on ihan läpitte asti ruostunut
![]() Rupee olee kapiini tyhjä. kone huoneesta kanssa aikas lailla kaikki ylimääränen raksittu pois jotain pientä vielä jäi mm tuulilasipyyhkimet ja jarruputket ko eivät perkeleet auenneet. Johto sarja audin takaluukussa PS. ensikerrraksi lupaan ottaa paremman kameran mukaan verstaalle. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tuo pätkäpatu on rakentelemattakin jotenkin hyvännäkönen kampe ilman tuota takakattoa. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja noista johdotuksista en oo viä tehnyt päätöstä että millain teen mut luulisin et vaa vanhat sarjat orginellistetään et saadaa kaikki tarvittava toimimaan ja ainakin toi sulakeboxsi härdelli pitää rakentaa täysin uusiksi koska siä o kaks jotai halpaa hepposta boxsia nyt ja vitu..ee johtoo ristiin rastiin... Tänäpä sitten muuta tapahtu. Sisuta purettiin loppuun kattoluukkua (Finlandia 2000) ja kattoverhoilua myöten, kone tilasta jarru ja kytkin putket poies ja sylinterit + jarru tehostaja. Eli eli nyt on sit enää tankin luukun takaa täyttöputki kiinni (avain unohto piru vie) ![]() ja ne pultit/kori pulkan kiinike korvat jotka rungossa kiinni näillä kumijutskilla ja niistäkin vain ne jotka on ehjiä. Nyt sit otettas neuvoja vastaan että mitenkä tota ny sit kannattas ennen hitsuu operaatiota putsailla paikkana kylmä talli jonkin näköne hiekkapuhallus vehje löytyy. PS: patrol omistaa vieläkin aivan sa...nasti paskaa kökköö lehtiä ja muuta skeidaa eli nyt o hyvät vinkit terve tulleita. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onhan se oikia muotoilun helmi.
Jotenkin tuollainen kulmikas koppa miellyttää. ex patrolli parin vuojen takaa. ![]() ![]() Oli niin hienossa kunnossa ettei tuolle raskinu mitään tehdä. Ite lähtisin tuota koria käymään läpi ihan ensimmäikseksi hiekkapuhalluksella. Kaikki vähänkin arveluttavat paikat puhtaaksi. Toki jos ois lämpimämmät kelit niin esim höyrypesurilla koppa puhtaaksi. Siinä se tulis sitten huomiota vaativat paikatkin paremmin esille. Viimeksi muokannut Mika_T : 23.02.2016 19:36 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tosa ny kävin ehtoo tunneilla viä vähä johtosarjaa läpitte pirruuttani.
Levitin sen toho koto varaston lattialle sillain et suurinpyörtein pystyy hahmottaa että mikä kuuluu mihinki ![]() ja sitten huomasin epäilyttävän kohdan tosa johtosarjan kohdassa mikä menee apukuskin penkinalle ja sieltä takavaloille and tankin sydeemeille + tietysti kuskin oven kiinni tunnistimelle ja ei muutako siitä kohasta vähä teippiä poies. Ja mitäs sieltä paljastukaan ![]() ![]() Eli ei välttämäti mikää huono asia että tota johtosarjaa käy vähäsen läpitte. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Vauhdikkaasti on rojekti lähteny etenemään. Mielenkiinnolla tätäkin seurailen, että jotta minkälainen on tuloillaan.
Omaan susukiin kun tein johtotehtäviä niin katkaisin taakse menevän johtonipun tulipellin luota poikki. Sitten kävin ostamassa moninapaista johtoa ( vähä niinku peräkärry piuhaa) ja eiku tinailemaan. Sai taakse kerralla uudet johdot ja samalla siirsin kulkemaan hytin kautta kun origineeli kulkee pohjan alla.
__________________
Menkää te eellä mä jään tähän katteleen |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty gr patun ohjaustehostajan pumppu | mäksä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 19.12.2013 00:57 |
patun jakolaatikon nosto | make1978 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.09.2013 21:46 |
Myydään suzuki sj 413 afrikka malli(hardtop) | RANTSU | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.10.2010 11:53 |
gr patun nappihehku | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 10.08.2010 20:13 |
O: Hardtop for Hilux | luxing | O/M/V Muut | 2 | 19.02.2010 16:41 |