![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Aika paljon juttua suutinmuutoksista: http://www.cherokeeforum.com/f2/more...estions-13848/
__________________
-MMC- |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.jeepforum.com/forum/f13/d...p-how-1305456/
__________________
Menipähän tuo viimeksi niin nyt ei millään. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Vanhaan piristystä...Lainaus:
![]() -Onko hintansa väärti? ![]() Ps. Perkule tämähän XJ-kyselypalsta, modet siirtäkää ZJ:n vastaavaan... ![]() -Kopsasin tämän viestin jotenkuten ZJ-palstalle...
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 Viimeksi muokannut rane58 : 11.02.2016 02:45 Perustelu: Tulikin "väärälle" palstalle, en poistanut kun tuli vastauskin.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
niihä nuo kaikki väittää nettilähteissä. tietty äkkiä maalaisjärellä vois kuvitella, että jos orkkikset on mallia loroloro ja sitten saa oikeenlaisen sumun, mut sama määrä polttoainetta, niin syttys ja palas paremmin eli ainakin teoriatasolla luulis olevan ärhäkämpi. juttelin tuossa taannoin yhen vanhemman jeep harrastajan kanssa ja olivat laittaneet cherokeehen justiinsa mussen suuttimet, kovasti oli sitä mieltä, että tyhjäkäynti oli tasasempi, eikä humppaa, kuten näissä on tapana ja ois reagoinu kaasuunkin selvästi paremmin. himottas ihteekin koittaa, et onko mitään eroo, ois dynokin naapurissa, että vois kun ois aikaa niin ajaa vedot, et onko mitään merkitystä, noin niinku aikusen oikeesti
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Se mitä itse olen tietoja nähnyt asiasta, niin Boschin suuttimet ei lisää tehoa oikeastaan ollenkaan. Toki teoriatasolla varmaankin paremmin sumuttunut menovesi palaa tasaisemmin ja paremmin, mutta en usko että yksireikäisenkään ruuttaamasta aineesta pakenee pakoputkeen palamattomana sen enempää kuin nelireikäisesti.
Kuten ZJ- topikissakin totesin, niin itsellä on tarkoitus kokeilla onko sitä eroa käynnissä vai. Niinhän sitä kaikki kyllä sanovat että tyhjäkäynti paranee ja kaasuun vastaavuus hieman paranee, mutta tehoeroja ei käsittääkseni tosiaan ole dynopenkeissä saatu luotettavasti mitattua.. eli jos eroa on, niin se on niin pieni ettei sitä kukaan huomaa perseessään ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran omasta puolestani että laitoin Cobran 24lbs/min nelireikäiset -93 HO koneeseen ja hyvin pelittää. Varauduin MAP anturin huijjaamiseen mutta seos pysyy oikeana näköjään lambdallakin. Koneeseen tuli tosin muutamia juttuja joten 24lbs oli oikea valinta. Paineisiin en puuttunut.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mistäs kannattaa tilata osia Jeeppiin? Näin aluks olisin vailla bensapumppua. ja pitäs pystyy maksaa ihan verkkopankissa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Eli sinulla on tosiaan keltaiset 19lb suuttimet ja paine alkuperäisenä 39psi:nä? Nuo kun tuolla sekoitti jossainkohtaa, että 19lb:t olisikin pinkit ja paine pitäisi nostaa HO:ssä käytettyyn 49psi, jonka sitten taas joku kumosi ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
löytyy ebaysta suoraan korvaavat suuttimet kaikkiin jeepin koneisiin Boschin tekeleenä (4 reikäset/parempi sumuset), kattoo haun konetyypillä vaan. mustangin suuttimet jos ostat vauhtikaupasta, niin voi olla suolasen hintaset ku 4.0HO koneeseen saa sarjan ~100 taalaa..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Totta tuokin, että ebaysta löytyy, mutta hämmennystä aiheutti, kun tuolla kauppaavat pokkana samoilla kuvilla renixiin, HO koneeseen ja vielä loppupään HO-koneisiin, joissa paine ihan muuta kuin näissä renixseissä....että mihin noista nyt sitten luottaa, ettei tuu huikittua jotain 600tkm ajettuja sohloja ja vielä 23lb ja 49psi stroukkerille tarkoitetut
![]() Mutta eipä tuolaisia taida järkihintaan eu-alueelta löytää ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
kantsii vähän kysyä myyjiltä ennen kun tilaa.. aika hyvin jenkit omat autonsa tuntee ja ne kuvat on mitä sattuu. isoin ongelma jenkkien kanssa on ne postituskulut ku suomeen eka tarjous on aina $100 ja paketit kulkee kyl halvemmallaki ja ne jopa osaa laittaa realistisilla kuluilla, kunhan vaan muistaa eka kysyä.. ite haarukoisin suutinasiassa parilla tarkentavalla kyssärillä et myyjä tietää mitä myy.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |