![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
siis, invertteri on kaikessa yksinkertaisuudessaan tavallinen 230 -> 12v muuntaja, jonka 12v päähän kytketään tuo 12v, jolloin toisesta päästä tulee 230v ulos. tosin päät/liittimet joudut vaihtamaan haluttuihin mutta kuitenkin. Ainoaksi ongelmaksi tuossa kohtaa keskeytyy, että invertteri toimii ainoastaan vaihtosähköllä, joten pitäisi ensiksi paikantaa missäpäin autoa tasasuuntaaja sijaitsee, ja ottaa invertterille virta ennen tasasuuntaajaa. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| invertteri CEA Rainbow 150 | Liitu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.02.2008 00:10 |
| o: invertteri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 12.07.2007 09:06 | |
| O invertteri hitsi ja- | tonnisata | O/M/V Muut | 0 | 18.03.2007 01:01 |
| V:VW golf maasturiin tai VOLVO 740 maasturiin | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.11.2006 16:30 |
| O: 12->230V invertteri min. 600W | Paavo | O/M/V Muut | 13 | 17.08.2005 09:12 |