![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Kulmakorpi Off Road Park 16.1.2016Olipa mukava talvipäivä Kulmassa. Olipa mukavasti autoja ja porukkaa Kulmassa. Kattelin muutaman vakiomman maasturin tuplanuolireitin liukkaan mäen ylösnousu yrityksiä ja se vahvisti päätösen tehdä viereen pieni helpotus. Pääsin Tommin Blazerin mukavaan kyytiin. Siinähän on oikein herkkuna penkinlämmitinkin!!! Todellakin koko penkki oli mukavan lämmin kun lisäpuhallin puhalsi penkin selkään. Mukavaa. Keli oli tosiaan luikastunut kun mentiin aika ajoin kylkimyyryä ja kolhiintuhan se Blazerin takakulmakin kun koivu yllättäen liukui sitä vasten? Takamaastossa törmättiin sekalaiseen seurakuntaan ja Tommi antoi ilmaa tarvitsevalle. Tällänen kovaääninen räpäysvehe oli letkassa. Ja luonnollinen neliveto. Käytiin vielä tekemässä tiaknoosi takamaastoon hylätylle Cherokee intiaanille. Vetarin ristikko, alapllonivel ja sisempi vetoakseli oli kaput. Timon V8 otti jo mukavasti kerroksia yhdessä pliukkaassa mäennousussa jonka juuri ja juuri kerkesin kuvaamaan. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=v-bf...ature=youtu.be Onneksi oli noin liukasta, siinä olis muuten maapallo pyörähtänyt hätäseen. ![]() Kiitosta vaan taas kaikille paikalle saapuneille. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 07.02.2016 19:00 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
D30:ssa käy helposti noin jos ristikko sanoo *naps* ja rikkoo siinä sivussa sopivasti vetarin lenkit. Vetari ja ristikon pää repii/ puskee silloin usein juuri alapallon pesästään ja homma onkin sitten siinä.. ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun tuo on käynyt. Pahimillaan ehtii vielä vääntää C:nkin solmuun, jos käy oikein surkea tuuri - alapallo lähtee irti, paino renkaalle jostain pikku pompusta ennenkuin auto pysähtyy ja siinä kaikki paino yläpallon ja C:n yläkorvan varassa -> C vääntyy.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 06.02.2016 20:47 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kiitokset kaikille mukana olleille, ajamassa oli lopulta 18 autoa ja 1 rinnan istuttava mönkkäri. Sääennuste osui kerrankin kohdalleen ja aamun pikkupakkanen muuttui nollakeliksi ja puolenpäivän jälkeen alkoi luntakin satamaan. Maasto oli todella liukasta, edellisenä ajopäivänä pyörien alla tamppaantunut lumi oli muuttunut sää olosuhteiden johdosta peilijääksi ja siihen päälle satanut lumi teki reiteistä paikoitellen petollisen liukkaita. Muutamissa pehmeissä paikoissa jäätäkään ei ollut kuin reilu 10 cm ja sehän ei kestä auton painoa joten jonkin verran oli ongelmia saada autot ehjänä takaisin kovalle maalle. Kalustovaurioita tuli normaalia enemmän, katkenneita vetareita ja kardaaneja, alustavaurioita, rengasongelmia ja kosmeettisia vaurioita. Seuraava ajopäivä on 27.2., toivotaan että päästään ajamaan kunnon talvisissa olosuhteissa ja pidoltaan hieman paremmissa olosuhteissa.
t. Kulmakorpi Off Road Park |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tässä ollaan selvästi offaamisen syvimmässä hengessä
![]() http://pekkavaris.kuvat.fi/kuvat/Kul....jpg/_full.jpg
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Muutama kuvastus päivästä
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ryhmä rämä liikenteessä....kiitoksia pajeron vinssauksesta...itellä olis ollut työtä saada se yksin perille vaikkakin kyllä se vaan yllättävän hyvin vakioksi kulki...renkaissa vaan ei jostain syystä löytynyt yhtään pitoa ![]() ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Takamaastoon halvaantunut cherokee päässyt myös pois metsästä ja alueelta ihan omin voimin ajamalla..Kenttäkorjauksena joutui vaihtamaan kääntöpään hajonneen alapallon ja yläpallon, joka sekin oli vääntynyt käyttökelvottomaksi. Onnex etuperässä on lukko niin toinen etupyöräkin veti ilman toista etuvetaria. Jäät oli repinyt vinssin kaapelista kengän irti, mutta siihenkin oli toinen kaapeli matkassa ei tosin tarvinnut vinssailla.. Kiitos kaikille avustaneille ja erityisesti 4x4 parts Jarnolle, jolta sai varaosat heti LA ja vielä asennustyökalunkin lainaan..olisi ollut korjaus maastossa aika hankalaa ilman pallon asennustyökalua..
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 4.7. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 32 | 07.07.2015 21:08 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 8.3. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 15 | 08.03.2014 20:28 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 9.3. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 20 | 10.03.2013 00:40 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 9.2. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 34 | 11.02.2013 20:28 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 1.9. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 16 | 05.09.2012 05:41 |