![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Missä mahtaa olla rangessa runkonumero? Kyseessä kaksi ovinen malli
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Oikean puolen runkoaisassa eturenkaan etupuolella jarruletkujen kohdalla korkeus suunnassa keskellä, jousitornin ja rungon vinotuen välissä
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia vastauksesta. Nyt kävi niin että lupasin ostaa kaksi ja puoli rangea. Jos niistä yhden saisi tehtyy...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tuolta jotain vinkkejä tunnistukseen ja nippelitietoa
http://www.range-rover-classic.com/H...e-rover-1970-s Runkonumerohan ei näissä varsinaisesti kerro vuosimallia. Se "suffix number" eli kirjain runkonumeron perässä kertoo tavallaan eri kehitysversiot. 80-luvulla vasta tuli nykyaikainen VIN numero. Noista eri muutoksista voi sitten koittaa sihdata, milloin auto on tehty.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 05.02.2016 20:22 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mikä mahtaa olla -87 rangessa simpukkaan tulevassa päässä sektorivartta se vääränkätinen kierre.osais hakea oikean kierretapin...
__________________
RRC -87 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joku loordien kummallinen se oli. Ite aikonaan sorvautin sopivan kierteen kun ois tappi ois sen verta maksanut. Offroadpajalla saattas sopiva olla sopiva tappi. Ainakin Ahonsetä semmosen uhos sillon aikonaan ostavansa. Soitto pajalle omalla vastuulla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |