![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Killing time is not murder |
|
#2
|
||||
|
||||
Astron vetopaino.
Näin Trafi on asettanut ehdoiksi 4 portainen automaatti ja 3:73 perävälitykset vaaditaan jotta voi vetää 2700kg.
Muut täsmää tyyppikilven tiedoissa paitsi nuo perävälitykset. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 04.02.2016 23:44 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ja kuinkahan todennetaan konttorilla, jotta mitkä välitykset on murikoiden sisuksissa?
|
|
#4
|
||||
|
||||
Perien toteaminen.
Korjaamon työmääräyksellä, leimalla ja allekirjoituksella.
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
No ethän sun sitten tarvitse välityksiä vaihtaa, sä tarvitset sen paperin ja allekirjoituksen... Tolla logiikalla...
__________________
Killing time is not murder |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ihmetyttää kyllä minuakin että riittääkö tosiaan tuo perävälityksen vaihto ja oikea laatikko? No toisaalta, jos autossa ei oikeasti ole muuten eroa ja valmistajan "tow package"- ruksi on tuottanut kokoonpanolinjalle autoon asennettavaksi tiheämmän perävälityksen ja normaalista poikkeavan vaihteiston koukun ja johtosarjan lisäksi, niin pitäisihän niiden vaihtamisen teoriassa riittää.
Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 05.02.2016 09:35 |
|
#7
|
||||
|
||||
Astron vetopainot.
Tämä mun Astro on yksityisen aikoinaan maahantuoma ja priltään poikkeava täälä tyypätyihin 2700kg vetopainolla omaaviin Astroihin.
Minä olen tyytyväinen jotta tuollainen vaihtoehto on olemassa ja se minulle kerrottiin. Kyllä ne perät vaihdetaan ja sittenhän tästä tulee hyvä ja tilava veturi jolla vetää maastureita. Sitten teen vielä irtovinssin kiinikeet tähänkin keulaan niin johan rupeaa olemaan tosi monitoimiauto. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 05.02.2016 16:07 |
|
#8
|
|||
|
|||
Jeepeistä ei kokemusta...Lainaus:
JOS olisi jonkin yrityksen maahantuoma, ja akesta/trafista löytys k.o maahantuojan lappu, että tuolla ja tuolla perävälityksellä ja vaihteistolla vetokyky 2700 kg, niin onistumisen prosentit olisi 50/50? Mutta jos mennään tyyppihyväksynnän, taikka "puretaan valmistekoodista/numerosta" niin tuon 2700 kg koukun saaminen on aika epätodennäköistä... Mutta VOI olla mahdollista. (jopa EU suomessa) -> siis se win koodi pysyy samana, josta painot otetaan, vaikka teet mitä! toki suomessa voidaan soveltaa myös em. pienempiä painoja
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ismon Astrossa ei ole valmistajan sallimia kärrymassoja nyt rekisteritiedoissa eikä täydellistä tyyppikoodiakaan, on vaan jotkut "hatusta temmotut" tieliikenteessä sallitut, lienekkö maahantuontikatsastuksessa kiinniollut koukku rajannut ne siihen.
Auton mallisarjan tyyppitiedoissa on tuo selkeästi ilmoitettu ehto jolla valmistaja sallii 2720 kg/455 kg massat tälle automallille. Eli jos on mustaa valkealla että auto vastaa niitä, niin onko tuossa nyt sen kummempaa arpomista? Otteelle tulostuu tällöin sama ehto mitä suomiastroissakin: "PERÄVAUNUPAINOJEN EHTONA: 4-PORTAINEN AUTOMAATTIVAIHTEISTO (MXO), PERÄVÄLITYS 3.73 (GT4)." |
|
#10
|
||||
|
||||
Astron vetopainot?
Tuo hieman ihmetyttää tuo 455kg, miksi ei 750kg?
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Eli 1000 paunaa. Yleistä jenkeissä.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#13
|
||||
|
||||
|
1000 paunaa on yleisin jarruttoman paino jenkkiautossa jos ei täyskokoisia lasketa.
Lainaus:
Edit: Janne olikin jo vastannut tälle sivulle tohon 1000 lbs -kysymykseen. |
|
#14
|
||||
|
||||
Astron vetopainot?
Ok Kiitoksia.
Ei tuon jarruttoman niin väliä kun jarrullisella vedetään sitten. Näillä edetään. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 07.02.2016 12:03 |
|
#15
|
||||
|
||||
Varaosa etuperä.
Sain haettua varaosa etuperän Kouvolan varastosta ja tänään tutkin siitä välitykset.
Etuperä pöydällä valmiina tutkimuksiin. Ulkoa ei löytynyt kuin varaosanumero. Perä aukaistuna. Numerot kertovat jotta hanpaita löytyy 12/41 eli jako 3.41666 eli 3.42. Tällä perällä ei saa suomessa Astrolla vetää 2700kg kuormaa koukussa. Joten ensiviikolla rupean kirjeenvaihtoon ruottin romiksiin päin jotta saan tarvittvat 3.73 perät. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 12.02.2016 20:54 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty PURETAAN! Chervolet Astro -91! | ImacInnes | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 05.01.2014 20:39 |
| Myydään / Vaihdetaan Chervolet Fleetside 6.2, 4x4, Kevyt K-A | -JaniH- | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.09.2012 18:13 |
| Ostetaan Chervolet Astro | ImacInnes | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 25.02.2010 23:13 |
| chervolet silverado 5.7 4x4 suurin rengaskoko? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.10.2009 19:12 |
| M:chervolet pick up 4x4 6,2d vm.81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.09.2007 07:59 | |