![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Mutta se led/xenonvalo patteri mikä suurella todennäköisyydellä tulee sinne katolle niin tuurillaan ne antaa vähän häiriöö mutta en yllättyisi vaikka ne paskalla tuurilla estää tavan radion kuuntelun ainakin heikompien kanavien suhteen. Sama tarina myös koskee invertteriä, erilaisia latureita, tietokone, jne. Niitten sihinöistä tai sähinöistä ei oikein pääse järkevästi eroon. No jos on hintaa niin laadukkaita (kalliita) kamoja jos ostaa niin sitten ehkä. Kun niiden häiriöt imeytyy ratioihin antennin ei kaapeleitten kautta...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
No pitäähän valoo olla että näkee...
![]() Tommoisilla http://www.partco.biz/verkkokauppa/a...ISTIN&x=11&y=7 Voi yrittää suitsea häiriöitä eli noita napsii valojen virtajohdon ympärille sinne lamppujen juureen. Auttaa tai ei, tulos on pikkuisen epävarma. ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Noista ledien ja xenonien häiriöistä pääsee aika kivasti eroon kun kattoo mitä ostaa. Ainakin omien kokemusten perusteella tälläsillä ballasteilla oleva muutossarja antoi ihan Simonaan häikkää, kun taas tälläsillä ballasteilla häiriöt olivat huomattavasti vähäisempiä.
Pakkivaloina mulla on sellaset joka nurkassa karkkirahoilla myytävät 'motonetledit' ja pakin kun pistää päälle niin laa rupee kohisemaan vailla tolkun määrää, mutta neljä kappaletta Hellan €€€mallin ledejä taas eivät aiheuta lälläriin minkäänlaista meininkiä.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Radioantenni autoon | -Epeli | Chit-Chat | 16 | 13.05.2014 21:18 |
| Radioantenni uudenmallisella liittimellä? | Paavo | Chit-Chat | 12 | 22.12.2011 15:53 |
| radioantenni | range mies | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2011 13:51 |
| Laalaa/Radioantenni | Jörre | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.02.2005 06:56 |