![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei ne paperit kelpaa niuholle katsurille, kun pitää olla mittapiirros mukana tietääkseen mittalukua vastaavan mittauskohdan. Samaa olen ite tapellu ja todennu, että korkeus voidaan mitata kattopellistä, kattotelineestä, tai -kaiteesta ja jokaisesta saadaan eri luku. Minä vaihtasin konttoria tai ainakin kysyisin toisen mielipiteen ennen muutoskatsastuksen maksua. Yhteen Jeeppiin sain korotuspalat alle, mutta niin vain kokonaiskorkeus mitattiin, vaikka oikea olisi ollut pyörännavasta lokarin reunaan + uusi rengaskoko. Nyt tuli koko auton korkeus pinnatuilla uusiorenkailla (Turbo Insa Sahara), joiden halkasija on ainakin tuuman isompi kuin uutena paistettu ja/tai STROn mukaan laskettu. Siitähän ne rengaskoon muutoksetkin hyväksytään, eikä mitatun perusteella! Vielä viime keväänä ja siis vuosia tapauksen jälkeen ja ihan toisessa yhteydessä kyseinen katsuri ei vieläkään malttanut kuunnella koko juttua läpi ja vain väitti, että kokonaiskorkeus pitää merkitä otteeseen. Ongelmaksi jäi mahdollista 3,5" korotusta teettävä seuraava omistaja, joka ei sitä saa enää tehtyä, koska 1,75" paloilla ja väärin mitatulla kokonaiskorkeudella ei voi juurikaan enää korottaa lisää.Joillekin katsureille nämä asiat on elämää tärkeämpiä pätemisen kohteita. Pitää vain etsiä se asiallinen ja asiakaspalveluhaluinen katsuri.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Millä tavalla tuo kytkimen työsylinteri on näissä kiinni? Mistä kannattais ylipäätään ruveta vikaa etsimään, kun vaikka on kytkin pohjassa niin välillä kytkin ei pidä vaan rupeaa auto liikkumaan. Kyseessä siis vm.92 4.0 manuaali.
__________________
Äkkiiks siinäki kauan menee.. Viimeksi muokannut [-make-] : 06.02.2016 16:40 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Painelaakeri on samalla työsylinteri ja se on siellä kytkinkopan sisällä... Sulla on ilmaa siellä järjestelmässä...
__________________
Killing time is not murder |
|
#4
|
|||
|
|||
|
No niinpä näyttää olevan kun sitä tutkisin. Vaihdettiin nesteet kokonaan ja ilmattiin myös, mutta ei tullut sen paremmaksi. Olisko pääsylinterissä vikaa. Uusi pääsylinteri vai korjaussarja?
__________________
Äkkiiks siinäki kauan menee.. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kuseeko kojetaulun alle vai kuseeko lattialle auton alle?
__________________
Killing time is not murder |
|
#6
|
|||
|
|||
|
No sehän siitä mielenkiintosen tekeekin eli ei näyttäisi ainakaan vuotavan mihinkään.
__________________
Äkkiiks siinäki kauan menee.. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
en oo viellä ehtiny tarkemmin tutkimaan, mut ilmasitko myös työsylkältä, vai voiko sitä ees ilmata sieltä? huono stefa voi myös vuotaa sillai et "haukkaa ilmaa" eikä vuoda nestettä ulos, joskus kävi patrollin työsylkän kanssa ja kyl se temppunsa sit näytti kun tuli ne nesteet lopulta pellolle.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
| Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
| Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
| Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
| Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |