Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.02.2016, 12:55
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Vetopainon korotusyritystä.


No voi rähmän rähmä!

Sain tietooni että pystyisi mahdollisesti nostamaan vetopainoa 2000 kilosta 2700 kiloon jos tyyppikilvestä löytyy nelivaihteinen automaattiloota koodi ja tietty peränvälitys koodi.

No innoissani etsimään tyyppikilpeä ja muistinkin jotta hanskalokeron sisäpuolelle moinen on liimattu.
Sitten muistinkin jotta kun auto tuli minulle niin hanskalokeron kannesta oli leikelty pala pois ja vaihdoin sen ehjään varaosa autosta. Empä silloin arvannut moista parannusmahdollisuutta jotta olisi tajunut sälyttää tuon risan lokeron jossa oikea tyyppitarra oli. Yleensä tuppaan kaiken säästämään. Tarvii vielä mökillä varsto tarkistaa, vaan epäilen jotta pois on lentänyt.

Tyyppikilpi on siis väärä ja näin siitä ei ole mitään hyötyä. VOI PER.....!

No Metro Autoon sitten soitin josta ohjattiin soittamaan Länsi Autoon jossa jenkkejen edustus on.
Puhelimitse ei oikein tuntunut löytyvän tietäjää ja sovittiinkin että lähetän asiasta tarkemmat tiedot s-postilla niin koittavat tutkia.
Eli jos Länsi auto pystyy toteamaan tämä yksityisen maahantuoman auto olevan tyypiltään vastaava Suomalaisten kanssa niin homma voisi onnistua.

Luotto on kyllä aika heikko jotta homma natsaa vaan vaan ei auta kuin odotella josko jotain saisivat selville.

Menen vielä etsimään josko olisivat johonkin muuallekkin tyyppi tarran liimanneet Astroon?

t. Ismo Ämmä

__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 02.02.2016 13:04
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.02.2016, 13:58
Ralu Ralu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.10.14
Sijainti: Tampereen lähellä
Viestit: 58
Perusasetus

Ei Chevyllä sattuis olemaan samanlaista palvelua kuin jeepillä että sais rapakon takaa tilattua VIN:n perusteella kokoonpano listan? Siitähän nuo kävis ilmi, eri asia sitten kelpaako konttorilla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.02.2016, 14:48
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Unhappy

Tyyppikilpi?


No olihan sielä kuskin ovessa tyyppitarrakin.


Vaan olipa tekstit haalistuneet kokonaan näkymättömiin??? Oikeasta yläkulmasta erottaa juuri ja juuri 05/90.


t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 02.02.2016 23:35
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.02.2016, 13:56
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Vetopainon nostoa?


Löysin netistä yrityksen josta pientä korvausta ja valmistenumeroa vastaan sai RPO koodit selityksineen.
Automaatti koodi oli oikea vaan perävälitykset liian harvat.
Tänään sain myös s-postilla Länsi Auton kautta saman listan,eikä maksanut mitään.
Hienoa ja nopeata palvelua Länsi Autolta. Kiitos.

Mulla on olemassa takaveto Astron taka akseli ja 4x4 Astron etumurikka ja niissä perät, mökille varastoituna. Täytyypä kurkata jotta mitkä välitykset niistä löytyy?

Nyt on mulla papereiden mukaan 3:42 perät. Varaosa takaveto Astron takaperä on papereiden mukaan 3:23.

Kattelin myös ebaysta jotta löytyykö vaadittavia 3:73 periä 4x4 Astroon.
Löytyhän noita. 316,76 euroa ring and pinion set eteen ja taakse + rahti 198 euroa = 514,76 euroa + tulli.
No eihän tuo ole paha hinta jotta saa 700kg lisää vetokykyä ja pystyy sitten maastureita trailerilla vetämään.
Täyttypä tutkia vielä se 4x4 Astron varaosa perä välitys mökiltä.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 04.02.2016 16:38
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.02.2016, 22:10
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Red face

4x4 Astron 3:73 perä metsästystä.


Hieman valoa risukasaan.

Ruottin varaosahausta löytyi 5 etuakselia 4x4 Astroon joissa kahdessa oli oikea 3:73 etuperää.
Löytyhän niitä taka akseleitakin ja kahdessta kävi ilmi oikea 3:73 välityskin.

Rupean kyselemään pelkkien perien ostoa ja hintaa, jahka käyn mökiltä hakemassa oman varaperän ja tutkin sen jaon.

t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 04.02.2016 22:28
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.02.2016, 22:39
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.090
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Hieman valoa risukasaan.

Ruottin varaosahausta löytyi 5 etuakselia 4x4 Astroon joissa kahdessa oli oikea 3:73 etuperää.
Löytyhän niitä taka akseleitakin ja kahdessta kävi ilmi oikea 3:73 välityskin.

Rupean kyselemään pelkkien perien ostoa ja hintaa, jahka käyn mökiltä hakemassa oman varaperän ja tutkin sen jaon.

t. Ismo Ämmä
Meinaatko, että välitysten vaihto oikeasti lisäis vetopainoja?? Olis eka kerta kun kuulen että onnistuis, kun tähän asti on katsottu vetopainot sen tyyppitarkastusnumeron mukaan. Mielenkiintoista seurata....
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.02.2016, 23:19
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Astron vetopaino.


Näin Trafi on asettanut ehdoiksi 4 portainen automaatti ja 3:73 perävälitykset vaaditaan jotta voi vetää 2700kg.
Muut täsmää tyyppikilven tiedoissa paitsi nuo perävälitykset.
t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Meinaatko, että välitysten vaihto oikeasti lisäis vetopainoja?? Olis eka kerta kun kuulen että onnistuis, kun tähän asti on katsottu vetopainot sen tyyppitarkastusnumeron mukaan. Mielenkiintoista seurata....
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 04.02.2016 23:44
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 07.02.2016, 00:23
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Jeepeistä ei kokemusta...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Meinaatko, että välitysten vaihto oikeasti lisäis vetopainoja?? Olis eka kerta kun kuulen että onnistuis, kun tähän asti on katsottu vetopainot sen tyyppitarkastusnumeron mukaan. Mielenkiintoista seurata....
Mutta minäkin seuraan suurella mielenkiinnolla tämän etenemistä....

JOS olisi jonkin yrityksen maahantuoma, ja akesta/trafista löytys k.o maahantuojan lappu, että tuolla ja tuolla perävälityksellä ja vaihteistolla vetokyky 2700 kg, niin onistumisen prosentit olisi 50/50?

Mutta jos mennään tyyppihyväksynnän, taikka "puretaan valmistekoodista/numerosta" niin tuon 2700 kg koukun saaminen on aika epätodennäköistä... Mutta VOI olla mahdollista. (jopa EU suomessa)

-> siis se win koodi pysyy samana, josta painot otetaan, vaikka teet mitä! toki suomessa voidaan soveltaa myös em. pienempiä painoja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty PURETAAN! Chervolet Astro -91! ImacInnes O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 05.01.2014 20:39
Myydään / Vaihdetaan Chervolet Fleetside 6.2, 4x4, Kevyt K-A -JaniH- O/M/V Ajoneuvot 3 09.09.2012 18:13
Ostetaan Chervolet Astro ImacInnes O/M/V Ajoneuvot 3 25.02.2010 23:13
chervolet silverado 5.7 4x4 suurin rengaskoko? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 19.10.2009 19:12
M:chervolet pick up 4x4 6,2d vm.81 O/M/V Ajoneuvot 2 27.09.2007 07:59


Sivu luotu: 10:15 (GMT +2).