Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH75
Joskus ihmetyttää nämä hintapyynnöt verrattuna vastaaviin samanlaisiin autoihin. Tässäkin on (yllättäen) nainen "myymässä".  Saaneeko tällä hinnalla myytyä? Liekkö sitten tunnearvoa mukana? Vastaavia saattaa saada 25-30 tuhattaeuroa halvemmallakin. http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/7792998
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67
Ei ole kertaakaan vastannut ainakaan mulle ilmoituksen nainen kun oon soittanu.
Aina on äijä ollu luurin varressa. Ihmetyttää nää naisten nimellä myyjät, onko siinä taustalla ajatus, että mielletään, että auto ollut naisen käytössä, kuten aikanaan aina automyyjän valtti oli, että "auto on ollut naisopettajalla jne.."
Joo, ehkä vois ajatella, että nainen on näppärämpi netinkäyttäjä tms, mutta kun noi tiedot ja muu tekninen historiaa on monesti ihan selvästi miehen itsensä kirjoittamia. 
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartiainen
Mutta tämä on katsos lähes täydellinen. 
|
Voisiko olla mahdollista että miehen nimellä siirrelty jo niin monta autoa että nettiauto alkaa uhkailla että harjoitetaan kaupallista toimintaa? eikös palstalaistenkin tunnuksia ole tällä perusteella suljettu.
Sitten tuosta korkeasta hinnasta olen arvellut että pyritään pääsemään katsotuimpiin ja foorumeiden naureskeltavaksi jolloin näkyvyys kasvaa, soittaja on voittaja ja saa puhelimessa uskomattoman tarjouksen ja lähtee kaupoille.