Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2005, 21:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Paalusolmun saa tosiaan auki ilman veistäkin. Hyvä tietää tuo 60% heikentymä.
Tuo Zeppeliinikytky aukeaa myös ilman puukkoa ja on ehkä luotettavin solmu kahden köyden yhteen liittämiseen. Tässä vähän englanniksi jos joku ymmärtää <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

--------------------------------------------------------------------------------------------
"Also known as the Rosendahl Bend, it's perhaps the best way to connect two ropes that there is. It's exceptionally secure and jerk-resistant in all materials and is perfectly symmetric. It's also remarkably easy to untie after heavy strain, even when wet."

An article by Lee and Bob Payne called “The Forgotten Zeppelin Knot”
--------------------------------------------------------------------------------------------



Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Winssi GEW8000 + synteettinen naru MakeO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.04.2008 16:35
Tojon vinssi&naru piippu Tekniikka & Jutustelu 10 14.03.2006 11:46
Kuinkas iso naru? ariman Chit-Chat 18 18.02.2006 11:34
vinssi+naru lantikka Tekniikka & Jutustelu 11 21.07.2004 09:27


Sivu luotu: 22:29 (GMT +2).