Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2016, 17:42
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Minkäslaiset nuo servot on voimaltaan? Meinaan aika kovaa saa keppiä tuosta pallon juuresta murjoa.. Liikerata on vissiin sen verran lyhyt ettei tartte "vapaalla" ajaa toista ulospäin kun toinen työntää vitosen suuntaan?

__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.01.2016, 18:38
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

1200N+ ja nopeus huippu sen 85m/s, mitä katoin. Nuo mitä tulen käyttämään, on asema-antureilla varustettuja. Eli pitää tod,näk opettaa vitosvaihteelle molemmat sylinteri, että ei tarvihe sitä vähääkään työntää toista ''vasten''. En ole soitellut viel noihin puljuihin pahemmin, mutta pittääpi kysellä. Kaipa ne sieltä osaa jo jotain sanoa asiasta.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.01.2016, 20:43
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Cool

Juujuu... Ja sit ku laitat viel pedaaleille mikrot ja yhen vipukytkimen "auto" modelle ni onkin kiva kepittää jaa jaa jaa jatkakaa
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2016, 14:13
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Tänään taas oli motivaatiota hiukan leikkiä suuttimien kanssa. Putsasin yhen setin lisää odottamaan kärkiä. Pitäähän nuo vielä kerran pesasta, mutta liuotkoon hetken.


Kun vaan prkl alkas ne osat tippua kotia Tympäsee, kun pitäs korotuskin viel tehä, mutta autoa voi siirtää halliin.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.02.2016, 23:01
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Tuli taasen käytyä kahtomassa, vieläkö vehje on tallella. Muuta tekemistä kun en keksinyt, niin aloin sitten lauhankelin kunniaksi sähköjä sipistelee. Eli poistin kaikki entiset vesiruutan ohjaushilppeet ja tein johdotukset valmiiksi pumpulle ja anturille. Siinä sitten mietin, että kai se nyt samoilla lämpimillä nakkaa tuon pumpun paikolleen ja kahtelee mistä ne piuhat kierrättää taasen nipussa. Pumppu löysi paikkasa paisarin vierestä ja pulttasin sen sitten sinne.


Sittenpä huomasin nippareitten loppuneen, niin annoin johdotushommien olla tältä päivää konehuoneen puolelta. Eipähän tarvihe kuin kiskoa johdot nättiin nippuun ja kuletella pitkin tulipeltiä. Siirryin sitten tuonne kopin puolelle tutkimaan kytkentöjä ja noitumaan Motonetin 1.5mm^2 johtoa Aivan kuraa! Aste pakkasta ja johdot on kuin muovia! Piti yhen piuhan paikka vaihtaa pumpun releeltä ja siin samas huomasin yhden johdon palaneen


Tuo piuha meni toiselle flektille ja jos en ihan väärin muista, niin juuri se flekti minne tuo meni, meni oikoseen. Onneks nyt ei ollu sulattanut releen jalkaa, niin selvittiin uudella piuhalla ja parilla liittimellä.
Jotain muutakin sitä tulee aina sipisteltyä, mutta eihän niitä enää iltasella muista
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.02.2016, 10:15
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Tuli sitten hommattua käyttis palstalaiselta. Kiitos vaan hyvistä kaupoista, auto enemmän kuin hintansa väärti

Eli auto on mazdan B2600 2.6 litraisella kaasarikoneella. Matka-ajossa tuntu menevän 11l/100km aika raskaalla kaasujalalla. Hiukan jännitti lähteä nurmeksesta köröttelemään siirtokilvillä helsinkiin. Entinen omistaja pelotteli kaikenmaailman kytkimen luistamisilla ym. mutta eipä kyllä ajossa huomannut. Suurin ongelma oli radion ja pissapojan toimimattomuus Pissapojasta oli joku ryöstänyt T-haaran parempaan talteen, mikä aiheutti lievää kiroilua räntäsateessa, mutta onneksi huoltoasemilla on viel lasinpesuvehkeet. No tämä vaiva tuli korjattua kun vein hitsikoneen hallille ennen kotiin ajoa. 15min ja uudet letkut korjasi ongelman kivasti. Samalla korjasin kuskinoven lukon. Rasvausta ja hienosäätöä, niin jo sai ovet taas lukkoon.
Autohan on tosiaan 5 paikkainen ja vapautettu autoverosta. Ihan kiva juttu, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että jos tuonne 5 ukkoa tunkee siään, niin sen likemmäksi homoseksiä ei heteromies pääse Vitsikäs inssi ollu, mikä nuo lisäpaikat on antanut.
Tämä pitäisi siis viikon sisään leimata ja to do listahan on seuraava:
- 3 reikää hitsata kopasta ja mahdollisesti hiukan sipistellä kulmia
-ilmata jarrut, jotta poljin ei menisi niin syvälle painaessa
-pakoputki viritellä kondikseen
-radio
-öljyt melkein joka paikkaan+suodattimet
-etupuskurin siistiminen
-vääntösauvojen kirraus

Siinähän tuota onkin, mutta nyt on kunnon hitsikone lainassa, niin ei hitsaukset tuota niin paljon kirosanoja puikolla peltien hitsaus on aivan persiestä
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.02.2016, 08:53
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Eilen aloitettiin korjaustoimenpiteet Mazukiin ja tulihan sitä lisäyllätyksiä. Lisävalota sai releyttaa ja johdottaa kokonaan uusiksi, kun entiset johdot oli osittain purettu ja muutama rosvoliitin näky olleen piuhoissa. Sitten kun aloin ilmansuodatinta kahtomaan, niin eihän sitä es ollu siellä! No onneksi hyllystä löyty joku sporttifilsu ja hiukan imusarjaa operoimalla se meni kivasti paikoilleen.
Oven tiivisteet korjailtiin, osa liimaamalla ja osa vain takaisin uraan painelemalla.
Jarrutkin tuli taas herkiksi, kun laitto uutta lientä ja ilmaili tovin. Tosin kaikki ilmaruuvit sai putsata, kun yhestäkään ei päässy neste läpi.
Mankkakin alko soimaan, kun hiukan laitettiin uutta maa-piuhaa ja uusi virtapiuha. Orkkis liittimestä sai ulos ruhtinaalliset 3.5V Nyt lähtä peltiä muokkaamaan. Miten se meni muuten nykyään tuo lavaputkihomma? Onko sallittu tommosessa pakettiautoksi rekisteröidyssä?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Gr raidetanko. Kala92 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.12.2012 11:02
Myyty gr napalukot vexi4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.12.2012 11:22
Myyty Gr Heegi O/M/V Ajoneuvot 1 17.12.2011 21:27
2+3 gr?? sumpe Tekniikka & Jutustelu 8 03.02.2011 08:26
gr Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 02.07.2010 22:06


Sivu luotu: 14:24 (GMT +2).